قیمت خودروهای داخلی در بازار

بازار خودرو افزایشی شد/ افزایش 20 میلیونی قیمت «هایماS8» در 24 ساعت + جدول

کدخبر: ۶۲۴۲۷۷
اقتصادنیوز؛ قیمت خودرو در بازار پس از چند روز کاهش قیمت و آرامش امروز تغییر مسیر داد و شکل و شمایل افزایشی به خود گرفت.
بازار خودرو افزایشی شد/ افزایش 20 میلیونی قیمت «هایماS8» در 24 ساعت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رشد قیمت خودرو در حالی رقم خورده که بازار به استقبال تعطیلات آخر هفته رفت و امروز هم بازار تق‌ولق بود با این حال شاهد تغییر جهت قیمتی خودروهای داخلی بودیم. تدوام روند صعودی بازار ارز در روزهای اخیر یکی از دلایلی است که برخی از فعالان بازار خودرو رشد قیمت را به آن نسبت می‌دهد، اما برخی معتقدند نابسامانی در بازار دلیل این تغییرات شده است. 

براساس بررسی بازار امروز نیمی از محصولات پرطرفدار ایران خودرو تغییر قیمت نداشتند، اما برخی خودروها رشد تا 20 میلیون را هم تجربه کردند. به گفته فعالان بازار نوسان قیمت خودرو که سردرگمی قیمت در بازار خودرو را به همراه داشته موجب شده تا روند کاهش معامله در بازار ادامه داشته باشد.

براساس رصد بازار می‌توان گفت امروز «هایماS8» در بازار رشد 20 میلیونی داشت و بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

 در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2 »، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» 545 میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. اما «هایما S8» هم که روز در روزهای گذشته در بازار کاهش قیمت داشت امروز با افزایش 20 میلیونی در بازار یک میلیارد و 780میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» هم امروز بدون تغییر 880 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

 از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» 885 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 5 میلیونی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» بدون تغییر در بازار 915 میلیون تومان قیمت خورد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 710 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 15 میلیونی داشت.

اقتصااااد 4

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید