مینی SUV هندی حوالی بازار

نقشه تازه هندی‌ها برای بازار خودرو ایران/ مهمان تازه، وارد سامانه یکپارچه می‌شود؟

کدخبر: ۶۲۲۸۷۳
اقتصادنیوز : محصول دیگری از شرکت های خودروساز هندی قصد دارد به بازار ایران وارد شود. چنانچه این اتفاق بیفتد این سومین خودروی هندی بازار خواهد بود.
نقشه تازه هندی‌ها برای بازار خودرو ایران/ مهمان تازه، وارد سامانه یکپارچه می‌شود؟

به گزارش اقتصانیوز، سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خود را آماده می کند تا از محصول دیگری از شرکت های خودروساز هندی پذیرایی کند.

بررسی محصولات شرکت های خودروساز هندی نشان می دهد قرار است سوزوکی جیمنی نیز خود را در دسترس متقاضیان ایرانی قرار دهد.

سوزوکی جیمنی یک مینی SUV (شاسی بلند) است که توسط برند ژاپنی سوزوکی در هند تولید می شود. این خودرو تا کنون چهار نسل تولید شده و نسل های سوم و چهارمش تنها در هندوستان تولید شده است.

سوزوکی جیمنی شباهت هایی به محصولات برند آمریکایی جیپ دارد.

سوزوکی جیمنی تیپ های مختلفی دارد و هنوز مشخص نیست قرار است کدام مدل آن روانه بازار خودرو شود البته فراموش نکنیم با توجه به سقف قیمتی اعلام شده در آیین نامه اجرایی واردات خودرو مدل فول آپشن آن نمی تواند در بازار حضور داشته باشد.

پیش از اینکه سوزوکی جیمنی از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شود. دو مدل دیکر از برند سوزوکی یعنی، سوزوکی Ciaz سوزوکی Baleno  به متقاضیان خودرو عرضه شد.

سوزوکی Baleno هنوز قیمت قطعی اش مشخص نیست و متقاضیان برای خرید این خودرو باید به صورت علب الحساب یک میلیارد و 130 میلیون تومان پرداخت کنند.

اما قیمت سوزوکی Ciaz به صورت قطعی مشخص شده و این خودرو با قیمت یک میلیارد و 430 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

البته پیش بینی می شود چنانچه حضور سوزوکی جیمنی در بازار ایران نهایی شود قیمت نهایی این خودرو در سامانه یکپارچه فروش بیش از دو محصول دیگر سوزوکی در ایران باشد.

برخی از آپشن های سوزوکی جیمنی عبارتند از سنسور نور و باران، رادار پیشگیری از تصادف، رادار هشدار خروج از خط و نقطه کور، چهار کیسه ایمنی هوا بخشی از آپشن های موجود در خودروی سوزوکی جیمنی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید