گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار طلا و ارز پایتخت

نوسان دلار درمرز حساس/ پیش بینی قیمت دلار امروز

کدخبر: ۵۸۱۴۳۱
اقتصادنیوز: تکنیکالیست ها هم باور دارند درصورتی که اسکناس آمریکایی در تهران حمایت ۴۸ هزار و ۳۰۰ را از دست بدهد احتمال برگشت به تا مرز حمایتی 46 هزار و 700 تومان وجود دارد.
نوسان دلار درمرز حساس/ پیش بینی قیمت دلار امروز

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت دلار در معاملات نقدی روز قبل تا حدودی نوسان صعودی را ثبت کرد.هر برگ اسکناس آمریکایی عصر دیروز در تهران در محدوده 48 هزار و 600 تا 48 هزار و 800 تومان به فروش رسید.در معاملات پشت خطی دیشب هم مرز مقاومتی یاد شده حفظ شد. 

نوسان دلار درمرز حساس/ پیش بینی قیمت دلار امروز 

فعالان بازار می گفتند این مرز برای بازار دلار از اهمیت بسزایی برخوردار است.به عقیده آنها در صورتی که در روز جاری نرخ دلار بالای این محدوده باقی بماند احتمال ورود آن به کانال 49 هزار تومان وجود دارد. با این حال اگر محدوده فعلی دلار از دست احتمال عقب نشینی تا ابتدای کانال 48 هزار تومان محتمل است.

فوری / ورود ۳۰۰۰ کیلو طلا به کشور

جزئیات جدید درباره عرضه اولیه «نیان»

تکنیکالیست ها هم باور دارند درصورتی که اسکناس آمریکایی در تهران حمایت ۴۸ هزار و ۳۰۰ را از دست بدهد احتمال برگشت به تا مرز حمایتی 47 هزار و 700 تومان وجود دارد.

فعالان بازار معتقدند که معامله گران همچنان به نتایج سفر امیرعبداللهیان به عمان چشم دوخته اند.در کنار این خبر یک  خبر نگار اتریشی یک ادعای در مورد دیدار انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات رفع تحریم ها با علی باقری کنی معاون سیاست خارجه اتحادیه اروپا در دوحه مطرح کرده است.برخی از تحلیلگران اقتصادی و سیاسی باور دارند که این ادعا ممکن این مورد توجه بازیگران دلار در روز جاری قرار بگیرد. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید