آخرین وضعیت بازار ارز و سکه به روایت «اقتصادنیوز»

خودرو، پول های سکه را جارو کرد! /رفت و برگشت دلار در مرز حمایتی

کدخبر: ۵۷۲۸۶۰
برخی از تحلیلگران ارزی مدعی بودند دلار هرات به واسطه بی پولی آخر ماه با فشار فروش روبه رو است. به عقیده این دسته به هر دلیل حمایت 52 هزار و 600 را از، دست بدهد راهی تست 52 هزار و 200 و 51 هزار و 700 خواهد شد.
خودرو، پول های سکه را جارو کرد! /رفت و برگشت دلار در مرز حمایتی

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه، قیمت دلار در تهران تغییر جهت داد و بخشی از بازیگران ارزی و سکه راهی ثبت نام خودرو شدند. به همین دلیل اسکناس آمریکایی در تهران امروز مسیر نزول را دنبال کرد. 

بازار ارز بلوکه شد؟

برخی از معامله گران می گفتند تقاضا و پول خاصی در بازار نقدی نیست وخیلی ها سنگین خالی فروشی کردند.برخی از تحلیلگران اقتصادی مدعی بودند تمام بازارها امروز بلوکه شد. به عقیده این دسته زمان تسویه چون نقدی هم خریدار آنچنانی ندارد نرخ ها کاهشی می شود تا بلوکه سنگین اتفاق بیفتد.

نرخ دلار  در بازار ارز هرات در همان مسیر روز گذشته نوسان کرد. اسکناس آمریکایی در بازار یاده شده در ساعات اولیه معاملات نقدی امروز وارد کانال 53 هزار تومان شد اما در ادامه معاملات در محدوده  52 هزار و 600 تومان معامله شد؛ این قیمت نسبت به روز قبل 200 تومان نوسان کاهشی را نشان می دهد.

رفت و برگشت دلار در مرز حمایتی 

برخی از تحلیلگران ارزی مدعی بودند دلار هرات به واسطه بی پولی آخر ماه با فشار فروش روبه رو است. به عقیده این دسته به هر دلیل حمایت 52 هزار و 600 را از، دست بدهد راهی تست 52 هزار و 200 و 51 هزار و 700 خواهد شد.

با این حال، اگر بالای  52 هزار و 800  تومان تثبیت بدهد توان رشد دارد؛ در این صورت 53 هزار و 200 تومان مقاومت اولیه و مرز 54 هزار تومان مقاومت اصلی بازار است.

نرخ حواله درهم نیز امروز 100 تومان پایین تر از روز قبل معامله شد.

 قیمت طلا خیز برداشت 

قیمت اونس طلا  عصر امروز در پی کاهش آمار تورم مصرف کننده آمریکا تا 2 هزار و 46 دلار رشد کرد. برخی از فعالان اقتصادی معتقدند در صورتی که طلای جهانی  بالای این محدوده  تثبیت بدهد ممکن است در مرحله بعد به سمت 2 هزار و 60 دلار حرکت کند.

با این حال اگر به زیر 2 هزار و 30 دلار برگردد احتمال عقب نشینی به سمت پله های ابتدای مرز2 هزار دلار وجود خواهد داشت. از نگاه تحلیلگران، حمایت اولیه اونس طلا 2 هزار و 18 دلار و حمایت قوی‌تر، محدوده 2 هزار و 8 دلار خواهد بود و پایین رفتن  قیمت طلا  از آن، خریدار را تضعیف خواهد کرد و احتمال کاهش به سطح یک هزار 990  وجود دارد.

قیمت طلا 18 عیار نزولی شد 

 قیمت طلا 18 عیار  امروز طبق سایت اتحادیه طلا و ارز  تا سطح 2 میلیون و 658 هزار تومان بالا رفت، اما در زمان نگارش این گزارش 2 میلیون و 630 هزار تومان بود.این قیمت در مقایسه با روز قبل 10 هزار تومان کاهش را نشان می دهد. 

قیمت سکه امامی ریخت 

قیمت سکه که عصر روز گذشته در محدوده 32 میلیون و700 تا 750 هزار تومان معامله شده بود؛ امروز  نه تنها این مرز حمایتی را از دست داد بلکه تا ابتدای مرز 32 میلیون تومان پایین آمد.

قیمت سکه امامی عصر امروز 32 میلیون و 200 هزار تومان بود در صوررتی که این خط بشکند احتمال سقوط تا ابتدای کانال 32 میلیون تومان و چه بسا برگشت به پله هشتم و نهم مرز 31 میلیون تومان محتمل باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید