گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار طلا و ارز پایتخت

افت قیمت رمز ارزها/کاهش 27 درصدی ارزش معاملات

کدخبر: ۵۷۲۱۲۸
اقتصادنیوز: لیدرهای بازار ارز دیجیتال امروز منفی شده اند. بیت کوین و اتریوم هر کدام حدود یک درصد کاهش قیمت داشته اند.
افت قیمت رمز ارزها/کاهش 27 درصدی ارزش معاملات

به گزارش اقتصادنیوز، امروز فشار فروش در بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافته و بیت کوین با افت بیش از یک درصدی، در حدود نرخ 28900 دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین با افت امروز وارد محدوده منفی شده و افت یک درصدی را نمایش می دهد. اما همچنان در مقیاس ماهانه وضعیت خوب است و این ارز دیجیتال توانسته 3 درصد رشد را ثبت کند.

بیت کوین با ارزش بازار 558 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته حدود 12 میلیارد دلار معامله شده است. با این حساب مجددا ارزش معاملات این ارز دیجیتال به محدوده رقم معاملات روزهای تعطیل رسید.

بیت کوین مدتی است که زیر قیمت 30 هزار دلار درجا می زند و تحلیلگران معتقدند قیمت درصورتی که بتواند بالای 30 هزار دلار تثبیت شود می تواند رشد خوبی داشته باشد. در غیر این صورت باید منتظر یک افت از این ارز دیجیتال بود.

اتریوم به 1900 دلار رسید

اتریوم هم امروز یک درصد کاهش قیمت داشته و هم اکنون با نرخ حدود 1900 دلار معامله می شود. این آلت کوین در مقیاس هفتگی تقریبا نه افت کرده و نه رشد، اما در مقیاس ماهانه 2 درصد افزایش قیمت داشته است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 7 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز عدد 229 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

افت اکثر آلت کوین ها

اکثر آلت کوین های موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار امروز منفی هستند. البته چند آلت کوین هم رشد قیمت داشته اند اما رشد هیچ کدام از آن ها حتی به یک درصد هم نمی رسد. مونرو، پالیگان، لیدو دائو، ترون و تون کوین آلت کوین های مثبت امروز هستند که هیچ کدام از آن ها یک درصد هم رشد نکرده اند.

در فهرست نمادهای منفی، پپه که دیروز رشد خوبی کرده بود، امورز 13 درصد سقوط کرده اما این آلت کوین همچنان در مقیاس هفتگی رشد 340 درصدی را نمایش می دهد و در مقیاس ماهانه هم 450 درصد رشد کرده است.

آربیتروم دیگر نماد منفی امروز است که 4 درصد کاهش قیمت داشته. لایت کوین، شیبا اینو و سندباکس هم جزو منفی ترین نمادهای امروز هستند که هر کدام 3 درصد کاهش قیمت داشته اند. مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 2 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی هم وضعیت ارزهای دیجیتال چندان مناسب نیست. به جز پپه که بیش از 300 درصد رشد کرده، می توان به ترون و مونرو اشاره کرد که به ترتیب 3 و 2 درصد رشد داشته اند. مابقی نمادهایی که در بازه هفتگی رشد کرده اند هم رشدی کمتر از 2 درصد دارند.

اما در فهرست نمادهای منفی، ایپ کوین و آپتوس با کاهش 12 درصدی طی 7 روز، بیشترین کاهش قیمت را در بازار داشته اند و پس از آن ها اینترنت کامپیوتر با افت 10 درصدی قرار دارد.

کاهش 27 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با یک درصد افت به 1.19 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم کاهشی بوده و با افت 27 درصدی نسبت به دیروز، عدد 32 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 28 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید