رصد بازار خودروهای داخلی؛

تخت گاز خودرو در جاده گرانی؛ افزایش 10 میلیونی« تارا» در یک روز + جدول

کدخبر: ۵۳۸۰۸۵
اقتصادنیوز: امروز 8 آذر 1401 قیمت خودرو در بازار رکورد زد. ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که برای سومین روز پیاپی بازار پرطرفدارهای ایران خودرو رشد قیمت داشت با این تفاوت که رشد امروز متفاوت از روزهای گذشته بود.
تخت گاز خودرو در جاده گرانی؛ افزایش 10 میلیونی« تارا» در یک روز + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بازار خودرو در حالی روند افزایش قیمت به خود گرفته که طی دو روز گذشته نرخ دلار ثابت بوده و این امر موجب شده تا فعالان بازار از جدایی مسیر خودرو از دلار خبر دهند.

براساس ارزیابی بازار امروز بیشترین رشد قیمت به «تارا دنده ای» رسید و این خودرو افزایش 10 میلیونی را تجربه کرد. رصد بازار نشان دهنده آن است که ایران خودرویی ها امروز رشد 2 تا 10 میلیون تومان داشتند و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» تنها خودرویی بود که امروز بدون تغییر قیمت راهی بازار شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7 » امروز در بازار با رشدی سه میلیونی در بازار 375 میلیون تومان قیمت خورد. اما «هایما S7پلاس» امروز هم رشد 2 میلونی قیمت داشت و در بازار میلیارد و 115 میلیون تومانی باقی ماند. در بازار امروز «تارا دنده ای» رکود عجیب 10 میلیون تومانی را شکست و قیمت آن به 514 میلیون تومان رسید. رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم  شاهد رشد قیمت «دنا معمولی» در بازار بودیم؛ براساس ارزیابی‌ها «دنامعمولی» در بازار رشدی چهارمیلیونی داشت و 436 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر در بازار 586 میلیون تومان باقی ماند. از سوی دیگر «پژو 207 دنده‌ای» رشدی سه میلیون داشت و 455 میلیون تومان قیمت خورد.

121

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید