شکست خط مقاومتی در بازار سکه

رمز گشایی از افزایش قیمت سکه/پیش‌بینی بازار سکه

کدخبر: ۵۲۱۳۹۶
اقتصادنیوز: به نظر می رسد یکی از دلایل افزایش قیمت سکه برگزاری نشست شورای حکام ، بیانیه سه کشور اروپایی، احتمال صدور قطعنامه علیه ایران و اظهارات منفی بازیگران سیاسی درباره برجام و... باشد.
رمز گشایی از افزایش قیمت سکه/پیش‌بینی بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، روز گذشته بعد از یکه تازی قیمت دلار در تهران، سکه بازان با جرات بیشتری وارد بازار سکه شدند و با خیال راحت در موقعیت خرید قرار گرفتند.

شکست خط مقاومتی در بازار سکه 

فلز گران بهای داخلی بعد از شکست خط مقاومتی  ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به سمت نیمه کانال ۱۴ میلیون تومان خیز برداشت و عصر دیروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد.

پیش بینی قیمت سکه امروز 

در شرایط فعلی برخی از تحلیلگران بازار سکه باور دارند درصورتی که قیمت سکه در نیمه کانال یاد شده باقی بماند ممکن است در در مراحل بعدی به سمت ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم حرکت کند.

ورود دلار و سکه به منطقه سیاسی /بازار ارز دست به عصا شد

رمز گشایی از افزایش قیمت سکه در تهران

از سوی دیگر به نظر می رسد یکی از دلایل افزایش قیمت سکه برگزاری نشست شورای حکام ، بیانیه سه کشور اروپایی، احتمال صدور قطعنامه علیه ایران و اظهارات منفی بازیگران سیاسی درباره برجام و... باشد.

پیام گروسی به قیمت سکه 

روز گذشته رافائل گروسی ،مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم مدعی شد:علیرغم اعلام آمادگی آژانس برای تعامل بدون تاخیر با ایران برای حل مسائل پادمانی، ایران با آژانس تعاملی نداشته است. در نتیجه، هیچ تحولی در این دوره صورت نگرفته و هیچ یک از مسائل باقی مانده حل نشده است. بنابراین، تمام این مسائل پادمانی باقی مانده است.

اظهارات گروسی هم موجب دلسردی سکه بازان به احیای برجام شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید