گزارش «اقتصادنیوز» از بازارهای جهانی؛

سرمایه گذاران بیت کوین منتظر تصمیم فدرال رزرو /طلا صعودی شد

کدخبر: ۵۱۷۲۸۷
سرمایه گذاران به گردهمایی سالانه فدرال رزرو آمریکا در جکسون هول، وایومینگ در اواخر پنجشنبه توجه زیادی دارند.
سرمایه گذاران بیت کوین منتظر تصمیم فدرال رزرو /طلا صعودی شد

به گزارش اقتصادنیوز، اقتصاد آلمان 0.1 درصد در سه ماهه اخیر نسبت به سه ماهه گذشته و 1.8 درصد در سال رشد کرد، که از انتظارات برای رکود در سه ماه منتهی به ژوئن، که توسط مخارج خانوارها و دولت حمایت شده بود، پیشی گرفت.

این رشد، علیرغم بحران انرژی در این قاره، به احساسات سرمایه گذاران پیش از آغاز گردهمایی سالانه فدرال رزرو آمریکا در جکسون هول، وایومینگ در اواخر پنجشنبه کمک کرده است.

سرمایه گذاران همچنین صورتجلسه آخرین نشست سیاست بانک مرکزی اروپا را به دقت مطالعه خواهند کرد، چرا که بانک مرکزی اروپا در ماه گذشته نرخ بهره را بیش از حد انتظار 50 واحد افزایش داد.

همچنین معاملات آتی طلا با 0.8 درصد افزایش به 1775.55 دلار در هر اونس رسید، در حالی که EUR/USD با 0.4 درصد افزایش در 1.0002 معامله شد.

gold_3d_b_o_usd_x

انتظار بیت کوین

همزمان با نزدیک شدن به زمان سخنرانی بعدی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد تورم و اقتصاد، لرزش ارزهای دیجیتال روز چهارشنبه ادامه یافت.

بیت کوین و اتر در سطح محدودی نوسان دارند. بیت کوین به تازگی در حدود 21هزار و 500 دلار تغییر کرده است که در 24 ساعت گذشته چند کسری از درصد افزایش یافته است.

پس از سقوط در اواخر هفته گذشته، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار در بحبوحه معاملات تا حد زیادی ضعیف شده و به سختی به بالای 21هزار دلار چسبیده است زیرا سرمایه گذاران منتظر شفافیت بیشتر در مورد سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا در آینده هستند.

Screen Shot 1401-06-03 at 13.02.47

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید