گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلا؛

دلار سلیمانیه بالاتر از تهران / الاکلنگ در بازار سکه

کدخبر: ۵۰۸۰۷۷
اقتصادنیوز: در بازار امروز چهارشنبه 22 تیر ماه 1401 قیمت دلار در تهران مثل روز های گذشته رنج بود . بازار سکه هم امروز شاهد الاکلنگ قیمتی بین دو کانال 14 میلیون و 15 میلیون تومان بود.
دلار سلیمانیه بالاتر از تهران / الاکلنگ در بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز ؛   در بازار امروز چهارشنبه 22 تیر ماه قیمت دلار در تهران مثل روز های گذشته رنج بود و در سلیمانیه 1 هزار تومان بالاتر از تهران قیمت خورد. نرخ برابری درهم به دلار هم یک کانال بالا از تهران قرار گرفت. 

قیمت دلار در صرافی ملی و بازار متشکل 

در صرافی ملی هم قیمت دلار از صبح تا ظهر با قیمت 27 هزار و 947 تومان مبادله شد و از نیمه ظهر به بعد با 27 هزار و 893 تومان به فروش رسید. نرخ دلار متشکل هم امروز در  محدوده 27 هزارو 808 تومان آغاز به کار کرد و عصر امروز به قیمت 27 هزار و 755 تومان نرخ گذاری شد. 

رشد محدود طلا 18 عیار / الاکلنگ در بازار رسکه 

قیمت اونس طلا در  بازار امروز تقریبا 3 دلار از دیروز پایین تر معامله شد. فلز گران بهای جهانی  امروز در محدوده 1727 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا در مقایسه با دیروز 3 هزار و 400 تومان رشد کرد و با 1 میلیون و 389 هزار و 100 تومان به فروش رسید. بازار سکه  هم امروز شاهد الاکلنگ قیمتی بین دو کانال 14 میلیون و 15 میلیون تومان بود. 

با فرض سکه 15 میلیون تومانی حباب سکه 18 درصد بدست آمد و فاصله ذاتی سکه با قیمت نقدی بیش از 2 میلیون تومان بود. سکه بازان به  دلیل انتظارات تورمی  به راحتی در موقعیت فروش قرار نمی گیرند. آنها نسبت  به  فروش کالای سرمایه ای خود شک و تردید دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید