معاملات اتریوم چگونه است؟

تداوم حضور بیت‌کوین در کانال 19 هزار دلاری

کدخبر: ۵۰۸۰۷۹
اقتصادنیوز : بازار ارزهای دیجیتال امروز آرام است. با توجه به نوسان اندک بیت کوین، آلت کوین ها نیز اکثرا نوسان زیادی ندارند.
تداوم حضور بیت‌کوین در کانال 19 هزار دلاری

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بیت کوین امروز نسبت به روز قبل تغییر قیمت خاصی نداشته و در حدود 19700 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم اکنون منفی 2 درصد است.

بزرگ‌ترین ارز بازار که ارزش بازار آن 376 میلیارد دلار است، طی 24 ساعت گذشته 26 میلیارد دلار معامله شده است. 

البته بامداد امروز یک افت قیمت در بیت کوین رخ داد و نرخ آن تا 19300 دلار هم کاهش یافت، اما خریداران دوباره وارد بازار شدند و قیمت را چند صد دلار بالا بردند.

با این حال نوسانات امروز بیت کوین چندان زیاد نبوده و به واسطه همین آرامش در بیت کوین، اکثر بازار ارزهای دیجیتال در همین شرایط به سر می برد.

معاملات اتریوم چگونه است؟

اتریوم هم امروز نوسان خاصی نداشته و با رشد کمتر از یک درصدی، در حدود 1070 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم منفی 5 درصد است.

اتریوم که ارزش بازار آن به 130 میلیارد دلار رسیده، در طول 24 ساعت گذشته 12 میلیارد دلار معامله شده است.

در ساعات ابتدایی امروز یک افت قیمت در اتریوم رخ داد که نرخ آن را تا حدود 1040 دلار پایین برد اما خیلی زود این افت قیمت جبران شد.

تحلیلگران معتقدند چنانچه اتریوم به کمتر از هزار دلار برسد دوباره موج فروش جدیدی در این ارز شکل می گیرد و می تواند نرخ آن را با کاهشی چشمگیر مواجه کند. دفعه قبل که قیمت اتریوم به کمتر از هزار دلار رسید، خریداران توانستند آن را به بالای هزار دلار برگردانند و یک شکست غیر واقعی در حمایت هزار دلاری اتفاق افتاد. اما حالا درصورتی که قیمت به کمتر از هزار دلار برسد و همان جا تثبیت شود، ممکن است دیگر به این راحتی قیمت بالای هزار دلار بازنگردد.

بازدهی عالی کوانت در یک هفته

در میان آلت کوین ها، امروز اکثریت افزایش قیمت داشته اند که البته برتری نمادهای مثبت در مقابل نمادهای منفی، خیلی پررنگ نیست. در فهرست 50 ارز برتر بازار Aave با رشد 7 درصدی بیشترین بازدهی شبانه روز گذشته را داده و ایپ کوین هم با رشد 4 درصدی در رده دوم است. اگر از این دو ارز و همچنین الگوراند که حدود 3 درصد رشد کرده چشم پوشی کنیم، مابقی آلت کوین های مثبت، رشد کمتر از دو درصد داشته اند.

در میان نمادهای منفی هم تزوس بیشترین افت را داشته که کاهش قیمت آن 3 درصد است. مابقی آلت کوین ها کمتر از دو درصد افت کرده اند.

در مقیاس هفتگی همچنان کوانت با رشد 37 درصدی بهترین بازدهی را نمایش می دهد. اتم هم با افت 12 درصدی طی یک هفته بدترین آلت کوین از نظر بازدهی به شمار می رود.

55 میلیارد دلار معامله در یک روز

ارزش بازار ارزهای دیجیتال هم اکنون 880 میلیارد دلار است. ارزش معاملات این بازار هم طی 24 ساعت گذشته 55 میلیارد دلار بوده است.

معاملات دیفای 4 میلیارد دلار و معاملات استیبل کوین ها 50 میلیارد دلار بوده و دامیننس بیت کوین نیز عدد 42 درصد را نمایش می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید