رصد بازار خودروهای داخلی؛

ایست قیمتی بازار خودرو در روز رشد نرخ دلار + جدول

کدخبر: ۴۸۱۵۰۸
اقتصادنیوز: قیمت خودرو در دومین روز رشد نرخ دلار، توقف کرد. با این شرایط می توان گفت براساس ارزیابی بازار، امروز 17 اسفند 1400 پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
ایست قیمتی بازار خودرو در روز رشد نرخ دلار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ عدم تغییر قیمت خودرو در شرایطی که با آخرین روزهای سال نزدیک می شویم به تعبیری به قهر خریداران از بازار خودرو باز می گردد. اتفاقی که به دلیل عوامل اثرگذار در بازار خودرو رخ داده است. عواملی همچون نوسان نرخ دلار ، انتظار برای نتایج مذاکرات هسته ای و کمبود عرضه خودرو باز می گردد.

با این شرایط خریداران در انتظار ثبات در بازار دست از خرید کشیده اند و منتظرند تا شاید با رسیدن به ثبات بتوانند با خیال راحتر نسبت به خرید اقدام کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی ها امروز «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار 480 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار 350 میلیون تومان به فروش رفت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «رانا پلاس» نیز بدون تغییر در بازار 304 میلیون تومان قیمت خورد.

خانواده سمند نیز امروز در بازار افت قیمت نداشتند. براساس ارزیابی صورت گرفته امروز «سمند LX با موتورEF7» در بازار 279 میلیون تومان به فروش رسید و «سمند سورن» هم در بازار با قیمت 310 میلیون تومان معامله شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو 206 امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند. به این ترتیب «پژو 206 تیپ 2» امروز در بازار 267 میلیون تومان در بازار عرضه شد.  «پژو 206 تیپ 5» هم در بازار 330 میلیون تومان قیمت گذاری شد و  مدل صندوقدار این خانواده یعنی «پژو 206 صندوقدار» 325 میلیون تومان رسید.  به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر پژو 206 تیپ 5 و پژو 206 صندوقدار با مدل 1399 در بازار معامله می شوند.

ایران 17

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید