رشد 20 درصدی ارزش معاملات بازار رمزارزها

ثبات قیمت بیت کوین؛ تداوم افت اتریوم

کدخبر: ۴۸۱۱۷۸
اقتصادنیوز : بیت کوین مثل روز گذشته در کانال 38000 دلار معامله می شود. اما اتریوم وارد کانال 2500 دلاری شده و بیش از دو درصد هم افت کرده است.
ثبات قیمت بیت کوین؛ تداوم افت اتریوم

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بیت کوین امروز نوسان خاصی نداشته و هنوز در کانال 38000 دلاری است. قیمت این ارز حدود 38300 دلار است و ارزش معاملات آن هم با افزایش نسبت به روز قبل، به عدد 22 میلیارد دلار رسیده است. ارزش بازار بیت کوین هم در حال حاضر 727 میلیارد دلار است.

افت قیمت بیت کوین در چند روز گذشته، در شرایطی رخ داده که یکی از شاخص های افزایش قیمت، با روند پرشتاب در حال پیشروی است. تیم تجزیه و تحلیل Santiment به عنوان یکی از مراجع تحلیلی بازار ارزهای دیجیتال گزارش داده که در 21 هفته از 26 هفته گذشته، بیت کوین از صرافی ها خارج شده که این یک شاخص افزایش قیمت است اما در عین حال، این ارز در نزدیکی کف 6 ماهه خود معامله می شود.

اتریوم در کانال 2500 دلاری

اتریوم امروز بیش از دو درصد افت کرده و در قیمت حدود 2530 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم هم به منفی 3 درصد رسیده است.

ارزش معاملات ارز دوم بازار نسبت به روز قبل بیشتر شده و به عدد 10 میلیارد دلار رسیده است. همچنین ارزش بازار اتریوم نیز 302 میلیارد دلار است.

بزرگ ترین آلت کوین بازار، پس از شکستن حمایت 3000 دلاری، افت زیادی را متحمل شده و فعلا در یک روند نزولی است. گرچه که رشد بیت کوین می تواند نجات بخش اتریوم و سایر آلت کوین ها باشد و آن ها را وارد یک فاز صعودی کند.

کاهش قیمت اکثر آلت کوین ها

با اینکه بیت کوین وضعیت بدی ندارد، آلت کوین ها اکثرا منفی هستند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، سولانا بیشترین افت را با کاهش قیمت 4.8 درصدی داشته. مونرو، نیر پروتکل، اکسی اینفینیتی و فانتوم و چین لینک هم دیگر ارزهایی هستند که بیش از 4 درصد افت کرده اند. مابقی آلت کوین های منفی هم افتی کمتر از 4 درصد داشته اند.

اما تعداد ارزهای مثبت، بسیار کم است. فعلا ریپل با رشد 1.5 درصدی مثبت ترین ارز در فهرست 50 نماد برتر بازار است. «ویوز» هم بیش از یک درصد رشد کرده و سایر آلت کوین های مثبت، رشدی کمتر از یک درصد را ثبت کرده اند.

در بازدهی هفتگی، ویوز همچنان پربازده ترین نماد در یک هفته گذشته بوده که 48 درصد رشد را نشان می دهد. به واسطه این رشد، ویوز توانسته از رده پنجاهم به رده 48 برترین ارزهای دیجیتال برسد.

نیر پروتکل هم با رشد 14 درصدی دومین ارز پربازده در هفته گذشته بوده و ترا هم رشد 9 درصدی در یک هفته را نمایش می دهد.

اما در طرف مقابل، یونی سواپ با افت 15 درصدی در یک هفته گذشته، ضعیف ترین عملکرد را در فهرست 50 ارز برتر بازار داشته است. فانتوم و هلیوم هم افت 12 درصدی داشته اند.

رشد 20 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته با افت حدود یک درصدی، به عدد 1.72 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات رشد حدود 20 درصدی داشته و 69 میلیارد دلار رسیده است.

در بخش معاملات دیفای 12 میلیارد دلار معامله انجام شده و استیبل کوین ها هم در طول روز گذشته 58 میلیارددلار معامله شده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید