پیام جدید از مذاکرات وین به بازار ارز ؛

قیمت دلار جان گرفت /صعود قیمت سکه با فرمان طلا

کدخبر: ۴۸۱۱۳۶
اقتصادنیوز :‌قیمت دلار در سومین روز هفته جاری توانست بخش کوچکی از ضرر های روز گذشته را جبران کند. و قیمت سکه هم به فرمان اونس طلا بر مدار صعود قرار گرفت.
قیمت دلار جان گرفت /صعود قیمت سکه با فرمان طلا

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در سومین روز هفته جاری توانست بخش کوچکی از ضرر های روز گذشته را جبران کند. این اسکناس آمریکایی امروز با 200 تومان افزایش روانه بازار شد و با 25 هزار و620 تومان معامله شد. نرخ دلار در نیمه معاملات نقدی امروز به 25 هزار و 750 تومان رسید. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز 140 تومان گران تر از روز گذشته بود و با 24 هزار و 340 تومان مبادله شد. 


در اکو ایران ببینید؛ 

بازگشت نرخ حواله درهم به کانال 7 هزار تومان 

نرخ حواله درهم که روز گذشته با فرمان کاهشی قیمت دلار ، کانال 7 هزار تومان را از دست داده بود در شروع معاملات امروز با افزایش قیمت دلار توانست به کانال 7 هزار تومان برگردد. قیمت درهم امروز  با 7 هزار و 7 تومان مبادله شد که نسبت به دیروز 57 تومان بالا رفته بود.  با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  25 هزارو 736 تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود. 

صعود قیمت سکه امامی با فرمان طلا

قیمت اونس طلا در بازار امروز توانست بیش از 26 دلار بر ارزش خود بیفزاید و با 1999 دلار معامله شد . به دنبال این افزایش قیمت در بازار جهانی ، قیمت سکه و قیمت طلا در بازار داخل ایران هم آرایش صعودی به خود گرفتند.  

قیمت طلا 18 عیار امروز 3 هزار و 300 تومان رشد کرد و با 1 میلیون و 200 هزار و 300 تومان معامله شد. قیمت سکه هم امروز به سمت فتح کانال 12 میلیون تومان خیز برداشت و با 70 هزار تومان افزایش بر روی 11 میلیون  و 980 هزار تومان قرار گرفت. با احتساب قیمت 25 هزار و 750 تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه 12 میلیون و 118  هزار تومان به دست آمد.

پیام جدید از  مذاکرات وین به بازار ارز 

از جمله اخبار برجامی که در بازار ارز امروز و در میان معامله  گران دلار برجسته بود می توان به اظهارات سعید خطیب زاده درباره مذاکرات اشاره کرد.  سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:  مذاکرات ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان پیشرفت‌هایی داشته و منتظر هستیم جمع‌بندی شود. اگر طرف آمریکایی به تعهدات عمل کند و شب اجرا عقب نشینی نکند، می‌توانیم یکی از پرونده‌های انسانی را ببندیم.خطیب زاده گفت: اگر طرف مقابل موضوع جدیدی را اضافه نکند. نقاط اختلافی باقی مانده در مذاکرات لغو تحریم‌ها از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر است.با این وجود  بازار ارز تهران اگرچه به  پیشرفت مذاکرات  خوشبین است  اما با توجه به بیانیه آژانس با ایران تصور می کند  که  تا زمان توافق هسته ای   فاصله ی زیادی باقی ماند است. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید