رصد بازار خودروهای داخلی؛

الاکنگ قیمتی خودرو با دلار + جدول

کدخبر: ۴۷۱۶۲۶
اقتصادنیوز: امروز 5 بهمن 1400 رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که بسیاری از پرتیراژهای ایران خودرو با رشد 1 میلیون تومانی در بازار عرضه شدند.
الاکنگ قیمتی خودرو با دلار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو امروز در حالی ثبت شد که نرخ دلار   امروز نوسان رو به پایین داشت، اما ایران خودرویی ها بی تفاوت نسبت به نرخ دلار شکل افزایشی در بازار به خود گرفتند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان الاکنگی پی در پی نرخ دلار در هفته جاری فعالان بازار خودرو را خسته کرد و این امر موجب شد تا امروز شاهد آن باشیم که بازار بدون توجه به نرخ دلار و نتایج مذاکرات در بازار با رشد قیمت عرضه شود.

از سوی دیگر همچنین نوسان پی در پی قیمت خودرو در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو همچنان خریداران و فروشندگان تمایلی برای ورود به بازار از خود نشان نمی دهند. ظاهرا هر چند بازار خودرو از طولانی شدند مذاکرات و نوسان پی در پی نرخ دلار خسته شده است، اما خریداران و فروشندگان انتظار را به ورود به بازار ترجیح می دهند.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمند LX با موتورEF7»، «دنا معمولی» و «پژو 206 تیپ 5» و «پژو 206 صندقدار» در بازار با رشد قیمت عرضه شده اند.

براساس رصد بازار خودرو در میان خانواده دنا نیز امروز «دنا معمولی» با رشد 2 میلیون تومانی در بازار 354 شد. اما قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز بدون تغییر در بازار 510 میلیون تومان رسید.

در میان خانواده 206 نیز هرچند «پژو 206 تیپ 2» تغییر قیمت نداشت و 272 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد، اما «پژو 206 تیپ 5»  و «پژو 206  صندوقدار» امروز با رشد یک میلیونی در بازار با قیمت 310 و 309 میلیون تومان قیمت خوردند. 

در میان خانواده سمند نیز امروز شاهد رشد 2 میلیونی قیمت «سمند LX با موتورEF7» در بازار بودیم و قیمت این خودرو در بازار 284 میلیون تومانی شد، اما قیمت «سمند سورن پلاس» نیز امروز بدون تغییر در بازار به 316 میلیون تومان رسید.

با توجه به رصد بازار «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر   در بازار 309 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 5

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید