قیمت سکه و درهم بالا رفت

دلار کانال عوض کرد/سیگنال های مثبت وین به بازار

کدخبر: ۴۷۱۲۸۸
اقتصادنیوز : بازار ارز و طلا امروز دوشنبه 4 بهمن 1400 شاهد صعود دسته جمعی قیمت دلار ، قیمت سکه و طلا بود.
دلار  کانال عوض کرد/سیگنال های مثبت وین به بازار

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز امروز دوشنبه 4 بهمن 1400 شاهد افزایش قیمت دلار بود.دلار در بازار امروز وارد کانال 28 هزار تومان شد  و با 28 هزار و 200 تومان معامله شد. این قیمت نسبت به روز گذشته 250 تومان بالا رفته بود. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار صبح امروز نسبت به روز گذشته تغییر خاصی نکرد اما در انتهای روز 204 تومان افت کرد و بر روی 25 هزار و 264 تومان ایستاد. 

آماری شوکه کننده از سقوط عجیب بیت کوین، اتریوم و دوج کوین!

قیمت درهم صعود کرد

قیمت درهم در بازار ارز امروز با سیگنال افزایش قیمت دلار  بر مدار صعود قرار گرفت. درهم در بازار امروز 100 تومان از عصر روز گذشته بالا تر بود و با 7 هزار و 730 تومان معامله شد.با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  28 هزارو 392 تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار  بالاتر بود. 

بازدهی

قیمت سکه بالا رفت

بازار جهانی طلا امروز شاهد رشد اندک قیمت اونس طلا بود. این فلز گران بهای جهانی در بازار امروز با 1837 دلار معامله شد.  سرنوشت دو فلز گران بهای داخلی هم امروز افزایشی بود. قیمت  طلا 18 عیار امروز 15 هزار و 200 تومان گران شد و با 1 میلیون و 245 هزار و 500 تومان معامله شد.

قیمت سکه در بازار امروز نسبت به روز گذشته 60 هزار تومان بالا تر بود . این فلز گران بهای داخلی در بازار امروز با 12 میلیون و 580 هزار تومان معامله شد.  با احتساب قیمت 28 هزار و 200 تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه 12 میلیون و 196 هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز 3.15 درصد بود.

سیگنال های مثبت وین به بازار دلار 

سیگنال های برجامی  رسیده به بازار دلار ایران  نشان می دهد توافق به زودی حاصل خواهد شد. برخی گزارش های رسیده دلالت بر آن دارد که  پیش نویس توافق قابل دستیابی است. میخائیل اولیانوف، مذاکره‌کننده ارشد روسیه در توییتی نوشت که گفت‌وگوهای ایران و هیات‌های اروپایی به نقطه حساسی رسیده است و به زودی پیش‌نویس توافق وین تنظیم می‌شود.

 سخنگوی وزرات خارجه ایران درباره مذاکرات هسته ای گفت: آنچه که در وین شاهدیم، پیشرفت گفت و گوها هست و در چهار حوزه پیشرفت خوبی داشتیم و پرانتزها کم شده است

رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شد ایران باید چهار شهروند آمریکایی را آزاد کند؛ در غیر این صورت واشنگتن نمی‌تواند هیچ اقدامی برای نجات توافقنامه هسته‌ای انجام دهد.رابرت مالی گفته: درست است که این دو موضوع جدا از یکدیگر هستند ولی تصور رسیدن به توافق هسته‌ای در حالی که چهار شهروند آمریکایی در ایران زندانی هستند برای مقامات ما کمی دور از ذهن است

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید