رصد بازار خودروهای داخلی؛

ایست قیمتی پرتیراژهای ایران خودرو + جدول

کدخبر: ۴۷۰۸۵۶
اقتصادنیوز: امروز دوم بهمن ماه 1400 رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو همراستا بازار نرخ دلار بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
ایست قیمتی پرتیراژهای ایران خودرو + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و همزمان با نوسان قیمت دلار در بازار، قیمت خودروهای داخلی نیز در بازار استپ کردند. براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند تا به این طریق همراستا با نرخ دلار حرکت کرده باشند.

به گفته فعالان بازار خودرو طولانی شدن روند مذاکرات موجب شده تا خودرو برای قیمت گذاری نیم نگاهی به سایر عوامل مانند دلار داشته باشد. با این شرایط در روزهای اخیر و با نوسان قیمت دلار شاهد نوسان نرخ خودرو نیز بوده ایم. 

از سوی دیگر روند  قیمت خودرو در بازار در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو همچنان خریداران و فروشندگان تمایلی برای ورود به بازار از خود نشان نمی دهند. ظاهرا هر چند بازار خودرو از طولانی شدند مذاکرات خسته شده است، اما خریداران و فروشندگان انتظار را به ورود به بازار ترجیح می دهند.  

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز محصولات پرتیراژ ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز بدون تغییر در بازار 510 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار 351 میلیون تومان قیمت خورد.

اما با توجه ارزیابی بازار «رانا پلاس» هم امروز در بازار بدون تغییر 306 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که «پژو 206 تیپ 2» هم امروز بدون تغییر در بازار 272 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر قیمت «پژو 206 صندوقدار» و «پژو 206 تیپ 5» هم بدون تغییر امروز به ترتیب در بازار به 308 میلیون تومان و «پژو 206  صندوقدار» هم 306 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.  

در میان خانواده سمند نیز امروز شاهد استپ قیمتی در بازار بوده ایم. براساس رصد بازار خودرو «سمند LX با موتورEF7» در بازار بودیم امروز 281 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» نیز امروز در بازار بدون تغییر در بازار 315 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 2

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید