سکه در انتظار صعود قیمت دلار

جهش شبانه قیمت سکه /پیش بینی بازار سکه امروز

کدخبر: ۴۷۰۳۶۳
اقتصادنیوز : قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته جهش چشمگیری را تجربه کرد بنابراین می توان پیش بینی کرد که روند بازار سکه امروز 30 دی 1400 صعودی است.
جهش شبانه قیمت سکه /پیش بینی بازار سکه امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه روز گذشته افزایش را تجربه کرد. این فلز گران بهای داخلی در پنجمین روز هفته توانست 95 هزار تومان بالا برود و بر روی 12 میلیون و 325 هزار تومان قرار بگیرد. این افزایش قیمت در حالی اتفاق افتاد که قیمت دلار و قیمت اونس طلا نیز بر مدار صعود قرار گرفته بود.

قیمت اونس طلا روز گذشته تا 1820 دلار پیشروی کرد.  قیمت دلار آمریکا نیز روز گذشته به سمت کانال 28 هزار تومان حرکت کرد و در نهایت بر روی 27 هزار و 920 تومان قرار گرفت. 

قیمت سکه در انتظار صعود قیمت دلار 

برخی از معامله گران بازار سکه معتقدند که عامل صعود  قیمت سکه،  رشد قیمت طلای جهانی بود اما عده ای دیگر می گویند  علت اصلی آن پیشروی قیمت دلار به سمت کانال 28 هزار تومان بوده است. 

به گفته برخی فعالان، سکه برای اینکه امروز در جهت افزایشی حرکت کند،‌ نیاز دارد که دلار را بالای مرز ۲۸ هزار تومانی ملاقات کند و تنها با رشد طلا نمی تواند فاتح سطح ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی شود. عده ای نیز باور دارند تا زمانی که ارزش ذاتی سکه زیر مرز ۱۲میلیونی است، در مورد قرار گرفتن در موقعیت خرید باید احتیاط کرد.

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 30 دی 1400 چگونه  پیش بینی کرده اند؟

صعود قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه دیشب در معاملات پشت خطی جهش چشمگیری را ثبت کرد و بر روی 12 میلیون و 450 هزار تومان قرار گرفت که نسبت به معاملات پشت خطی سه شنبه شب 205 هزار تومان بالا رفته بود.  این قیمت نسبت به معاملات نقدی روز سه شنبه 125 هزار تومان بالاتر بود.قیمت سکه روز گذشته نیز بر روی 12 میلیون و 325 هزار تومان قرار داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید