نزول قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه گرفتار بین دلار و طلا

کدخبر: ۴۶۰۲۴۵
اقتصادنیوز: قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته نزولی بود.
قیمت سکه گرفتار بین دلار و طلا

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه در معاملات نقدی روز گذشته تحت تاثیر رشد قیمت دلار بار دیگر بالا رفت. این فلز گران بهای داخلی عصر دیروز 35 هزار تومان گران شد و روی 13 میلیون و 265 هزار تومان قرار گرفت. 

بازگشت خرس های بیت کوین/ رشد انفجاری رمزارز تزوس در روز سقوط بازار

تحلیل گران فنی باور دارند تا زمانی که فلزگران بهای داخلی بالای خط حمایتی 12میلیون و 800 هزار تومانی قرار دارد،‌ خبری از فروش های سنگین در بازار نخواهد بود و قیمت بیشتر تمایلات افزایشی خواهد داشت.

در صورت از دست رفتن حمایت 12 میلیون و800 هزار تومانی، احتمال افت فلز گران بهای داخلی تا محدوده 12 میلیون و 200 هزار تومان وجود خواهد داشت.

در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 17 آذر 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟ 

نزول قیمت سکه در معاملات پشت خطی

شب گذشته قیمت دلار در معاملات پشت خطی اندکی عقب نشینی کرد و به تبع آن قیمت سکه نیز وارد فاز نزولی شد.

قیمت اونس طلا نیز در این چند وقت نتوانسته است خود را به مرز هزار و 800 دلار برساند.  

قیمت سکه در معاملات نقدی شب گذشته برروی 13 میلیون و 150 هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی دوشنبه شب 110 هزار تومان پایین بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی دوشنبه شب بر روی 13 میلیون و 260 هزار تومان قرار داشت. 

مرز حساس دلار برای قیمت سکه

برای معامله گران بازار سکه سطح 30 هزار و 500 تومانی دلار اهمیت زیادی دارد، و شکستن این سطح می تواند سکه را تا مرز 13 میلیون تومانی پایین ببرد. در واقع سکه برای افت به زیر مرز 13 میلیون تومان نیاز دارد که حداقل دلار تا ابتدای کانال 30 هزار تومانی عقب نشینی کند.

به باور برخی بازیگران بازار، برخورد قضایی با معامله گران ارزی یکی از عواملی بود که احتیاط را در بازار بالا برد. گفته شده است که طی روز‌های آتی نیز اقدامات لازم جهت اخذ حکم قضایی برای مسدودسازی حساب‌های بانکی تعداد دیگری از فعالان غیر مجاز ارزی در دست انجام است.

چنین برخوردهایی می تواند احتیاط را در میان بازیگران دلار بالا ببرد و به همین دلیل ترجیح می دهند مداخله زیادی در بازار نداشته باشند.

این احتمال وجود دارد که پس از مذاکرات هفته جاری، سکه بازان موقعیت خرید یا فروش خود را به روز کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید