متهمان سرقت از تریلی‌های ترانزیتی خارجی دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی سبزوار اعلام کرد:‌ چهار نفر به اتهام انجام ۱۲ فقره سرقت از تریلی‌های ترانزیتی خارجی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ مهدی هادیان شنبه شب به خبرنگاران اظهار کرد: این موضوع در پی وقوع چند فقره سرقت از خودروهای سنگین خارجی در سطح شهرستان سبزوار، به صورت جدی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات تخصصی چهار متهم را با یک دستگاه خودرو «دنا» قبل از سرقت مجدد از این خودروها شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ هادیان گفت: متهمان دستگیر شده که سه نفر از اتباع خارجی هستند، در تحقیقات به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت دلار و ارز خارجی از خودروهای ترانزیتی در شهرستان سبزوار اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به اینکه متهمان پس از هر سرقت به مشهد متواری می‌شده اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سبزوار واقع در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، نقش چهارراهی ترانزیتی را در دالان شرق (مشهد) به غرب (تهران) و نیز جنوب به شمال میان جنوب خراسان و استان های جنوبی کشور با استان های شمالی ایفا می کند.

مسیر میان‌بری که استان های جنوب و جنوب شرق کشور را از طریق شهرستان بردسکن به سبزوار، خوشاب، قوچان و سپس مرز باجگیران پیوند می دهد، از جاده های مورد علاقه کامیونداران و رانندگان تریلی های ترانزیت خارجی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.