ادامه نارضایتی هواداران از پرسپولیس

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با ذوب‌آهن شانس پیروزی تیمشان را در این بازی ۳ درصد می‌دانند! به گزارش ایسنا،‌ تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته های اخیر نتایج ضعیف و دور از انتظاری کسب کرده است، در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به لطف اشتباه داور این دیدار در پذیرفتن گل صحیح تیم بنیادکار به تساوی رضایت داد تا همچنان امیدهایش برای صعود زنده بماند.

این تیم که در رقابت‌های لیگ برتر نیز شانس کمی‌ برای قهرمان شدن دارد و حتی گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم در خطر می‌بیند، فردا در هفته بیست و نهم لیگ برتر باید به مصاف ذوب آهن تیم دوم جدول رده‌بندی برود. در آستانه این دیدار هواداران پرسپولیس که به نظر می‌رسد کاملا از نتایج این تیم ناراضی هستند در نظرسنجی سایت باشگاه شرکت کرده‌اند.

در این نظر سنجی که تا ظهر روز جمعه بیش از ۱۲ هزار و ۴۰۰ نفر در آن شرکت کرده بود، کمتر از دو درصد به تساوی رای داده‌اند، حدود ۳ درصد به برد پرسپولیس رای داده‌اند و بیش از ۹۵ درصد به شکست شاگردان علی دایی برابر ذوب‌آهن رای داده‌اند. البته هواداران تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار برابر بنیادکار نیز در این نظرسنجی شرکت کرده بودند که بیش از ۸۸ درصد آنها به شکست تیمشان رای دادند، اما به لطف اشتباه کمک داور و داور این دیدار، نظر آنها اشتباه از آب درآمد و پرسپولیس برابر حریف ازبک

به تساوی رسید!