فارس: مدیرعامل شرکت ارم‌سبز (پارک ارم تهران) گفت: کمیسیون ایمنی شورای شهر با بررسی تمام مستندات و شواهد حادثه سقوط دستگاه موش دیوانه در پارک ارم به این نتیجه رسیدند که پارک ارم در این حادثه مقصر اصلی نبوده است. ایرج جهانگیر در نشست خبری که دیروز در پارک ارم تهران برگزار شد، در خصوص حادثه ۱۸ اردیبهشت گفت: دادن اطلاعات به مردم حق آنها است و وظیفه شما خبرنگاران این است که حتی اگر این حقیقت تلخ باشد آن را به گوش مردم برسانید. وی ادامه داد: بنده نیز در مورد این حادثه تلخ مصاحبه‌های زیادی را انجام دادم چون اعتقاد دارم مسوول باید پاسخگو باشد و البته این پاسخگویی باید بدون شعارزدگی باشد.

مدیرعامل شرکت ارم سبز با بیان اینکه هم اکنون مهم‌ترین مساله سلامتی این سه دختر جوان است افزود: من و همکارانم در شرایط کنونی به هیچ چیز جز سلامتی این افراد فکر نمی‌کنیم و در تمام زمینه‌ها همراه آنها و خانواده آنها خواهیم بود و همه هزینه‌ها را پرداخت خواهیم کرد.

جهانگیر خاطرنشان کرد: من وظیفه خود و همکارانم می‌دانم تا زمان مشخص شدن مقصر این حادثه به وضعیت این افراد رسیدگی کنیم و تا زمانی که لازم باشد در کنار آنها خواهیم بود.