گروه بنگاه‌ها- مدیرعامل شرکت توسعه رفاه شهر در ارتباط با صنعت گردشگری، اصلاحات ساختاری را در سطح وسیع لازم و ضروری خواند.
محمدرضا نیازیان، مدیرعامل شرکت توسعه رفاه شهر با اشاره به اینکه در حدود یک سال از فعالیت این شرکت در حوزه گردشگری با خرید شرکت مسافرتی پیشتازان جوان ایرانیان سپری شده است، گفت: اکنون که از نزدیک با مسائل حوزه گردشگری آشنا شدم، درک کامل و عمیقی از مشکلات و موانع آن پیدا کردم.
وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری ایران برای علاقه‌مندان داخل و خارج از کشور افزود: گرچه در نگاه اول و سرخط برنامه‌های گردشگری جذب توریست‌های خارج از کشور همچنان مطرح است، لیکن علاقه‌مندان گردشگری داخل کشور را هرگز نباید نادیده گرفت. امروز کشور ما بیش از هر چیز نیاز به شناخته شدن توسط نوجوان و جوان دارد و حفظ و پاسداشت فرهنگ و تمدن کشور مستلزم این امر است.
نیازیان در ادامه این مطلب افزود: شرکت مسافرتی پیشتازان جوان ایرانیان تنها شرکت مسافرتی با مجوزهای الف، ب و پ در شهرداری تهران محسوب می‌شود که قادر به اجرای تورهای داخلی و خارجی و همچنین تهیه بلیت‌های هوایی و زمینی قطار است که این شرکت به‌منظور امکان برنامه‌ریزی شهروندان برای گردشگری و بازدید از جاذبه‌های گردشگری اقدام به ارائه خدمات تورهای مسافرتی تفریحی مخصوصا در ایام نوروز کرده است.
مدیرعامل شرکت توسعه رفاه شهر، از خدمات ویژه آژانس مسافرتی پیشتازان جوان ایرانیان به کارکنان شهرداری‌های سراسر کشور در استفاده از تورهای مسافرتی فوق خبر داد و گفت: کارکنان شهرداری‌های سراسر کشور می‌توانند با دریافت خدمات تورهای نوروزی بالاخص تورهای تهرانگردی از خدمات ویژه‌ای بهره‌مند شوند