مدیرعامل  شرکت شهرک‌‌های صنعتی استان با اشاره به تعامل سازنده‌‌ بین دستگاه‌های خدمات‌‌رسان گفت: تداوم همکاری دستگاه‌های خدمت‌‌رسان با شهرک‌‌های صنعتی استان امری اجتناب‌ناپذیر است که امیدوارم این همکاری بیش از پیش افزایش داشته باشد.

وی درباره گازدار شدن شهرک صنعتی مرند ۲ گفت: عملیات گازرسانی شهرک صنعتی مرند ۲ با همکاری شرکت گاز استان و با صرف هزینه ۱۸ میلیارد ریال به اتمام رسید و با تزریق گاز به ایستگاه تقلیل فشار گاز و شبکه توزیع گازرسانی داخلی، ‌‌گاز مورد نیاز شهرک صنعتی مرند۲ تامین و آماده بهره‌برداری شد.

وی افزود: گازرسانی شهرک صنعتی مرند ۲ با احداث شبکه توزیع گازرسانی داخلی با لوله‌های پلی‌‌اتیلنی به طول ۳۵۰۰ متر و ایستگاه تقلیل فشار گاز به ظرفیت ۱۰هزار مترمکعب در ساعت به اتمام رسیده و خط انتقال گاز تا ایستگاه نیز توسط شرکت گاز استان اجرا شده است. نیرومند‌اسکویی از آغاز اجرای طرح خیابان‌‌سازی معابر شهرک صنعتی مرند ۲ خبر داد و گفت: اجرای طرح یاد شده با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال توسط دو پیمانکار آغاز شده است و تلاش بر آن است تا با تکمیل زیرساخت‌‌ها تقاضاهای سرمایه‌‌گذاری شهرستان محقق شوند.