«معیار»: سرمایه‌گذاری معیار صنعت‌پارس از انعقاد قرارداد مهم با خرید ۵۵/ ۴درصد سهام شرکت مادکوش خبر داد. این شرکت تولیدکننده گندله است. تاریخ انعقاد قرارداد ۱۰/ ۱۰/ ۱۴۰۱، طرف قرارداد، شرکت گروه سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش و پویان صمدی و مبلغ قرارداد ۴۵۰میلیارد تومان است که ۵میلیارد تومان از این مبلغ به صورت نقد و مابقی از محل مطالبات آتی افزایش سرمایه در یک یا چند نوبت طی سه‌سال تسویه خواهد شد.

«کباده»: این شرکت از انعقاد قرارداد مهم خرید کارخانه سنگ‌شکن سیار خبر داد. تاریخ انعقاد قرارداد، ۲۷/ ۰۹/ ۱۴۰۱ و طرف قرارداد شرکت پولاد بنیادین البرز است. مبلغ قرارداد نیز ۹میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان است که طی چهارمرحله به فروشنده پرداخت می‌شود. فروشنده متعهد شده است که طی ۶۰روز کاری بعد از دریافت مبلغ پیش‌پرداخت دستگاه سنگ‌شکن را بسازد و نصب کند.

«غناب»: شرکت گروه صنعتی ناب، نتیجه نهایی دعوی له شرکت را روی سامانه کدال بارگذاری کرد. تاریخ طرح دعوی ۲۳/ ۱۲/ ۱۳۹۹ و موضوع آن اعتبار اسنادی بانک ملت بوده و طرف دعوی بانک ملت است. بانک‌ملت در خصوص اعتبار اسنادی مبلغ حدود ۳۵میلیارد تومان درخواست طلب داشته که طی رای دادگاه بدوی و تجدیدنظر مبلغ فوق به حدود ۳میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان تقلیل و اجراییه لازم برای پرداخت صادر شد.

«سفار»: سیمان فارس در خصوص صورت‌های مالی ۹ماه منتهی به ۳۰/ ۰۹/ ۱۴۰۱ توضیحات زیر را منتشر کرد: افزایش درآمدهای عملیاتی ۹ماه منتهی به ۳۰/ ۰۹/ ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل به میزان ۶۵درصد به دلیل افزایش ۷۴درصدی نرخ میانگین فروش سیمان به دلیل عرضه محصولات در بورس کالاست.  افزایش بهای تمام‌‌‌شده درآمدهای عملیاتی ۹ماه منتهی به ۳۰/ ۰۹/ ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل، به میزان ۴۸درصد به دلیل افزایش ۷۳درصدی هزینه‌‌‌های حقوق و دستمزد پرسنل براساس مصوبه شورای عالی کار و لحاظ کردن ذخیره حقوق به‌منظور اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل جدید، افزایش ۱۶۳درصدی نرخ میانگین گاز مصرفی و افزایش مصرف پاکت سیمان به دلیل افزایش تحویل سیمان کیسه‌‌‌ای است.  افزایش هزینه‌‌‌های فروش، اداری و عمومی ۹ماه منتهی به ۳۰/ ۰۹/ ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل به میزان ۷۸درصد به دلیل افزایش دستمزدها براساس مصوبه شورای عالی کار و افزایش هزینه کارمزد بورس‌کالا ناشی از عرضه محصولات در بورس‌کالای صنعتی است.

«رسنا»: شرکت سرمایه‌گذاری نیروگاهی ایران، از افزایش بیش از ۱۰درصدی نرخ گاز و فرآورده‌‌‌های نفتی موردنیاز نیروگاه خبر داد. قیمت این محصولات از ۱۰تومان به ۲۵تومان افزایش یافته است و مرجع تغییر قیمت‌ها وزارت نیروست.

 «وتوس»: سرمایه‌گذاری توسعه شهری توس‌‌‌گستر اعلام کرد از تاریخ گزارشگری قبلی تاکنون تغییر بااهمیتی در وضع مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است و به نظر می‌‌‌رسد، رشد قیمت سهام شرکت متناسب با شرایط کلی بازار بوده است.