«شاروم»: پتروشیمی ارومیه نتایج شرکت در مناقصه فروش ۳۰‌هزار تن محصول سولفات‌آمونیوم توسط تولیدکنندگان داخلی را که از سوی شرکت خدمات حمایتی برگزار شده بود، در سامانه کدال منتشر کرد. به دنبال این اطلاعیه شرکت اعلام کرد، برنده فروش و تامین ۴‌هزار تن سولفات‌آمونیوم موردنیاز شرکت خدمات حمایتی شده است.

«زاگرس»: شرکت پتروشیمی زاگرس اعلام کرد که با توجه به ضرورت انجام تعمیرات اضطراری واحد دوم شرکت، این واحد از ساعت ۲۴ مورخ ۲۲/ ۱/ ۱۴۰۱ برای انجام تعمیرات فوق از سرویس خارج و به محض اتمام تعمیرات مذکور و شروع مجدد تولید موضوع از طریق سامانه کدال اطلاع‌رسانی خواهد شد. آخرین درآمد بخش متوقف شده برای یک‌سال مالی ۵/ ۹‌هزار میلیارد تومان بوده است.

«ولیز»: شرکت لیزینگ ایران از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده املاک تملیکی خود در جزیره کیش خبر داد. شرکت اعلام کرد که این مزایده به دلیل عدم‌ارائه پیشنهاد بی‌نتیجه ماند.

«ولغدر»: شرکت لیزینگ خودروی غدیر از انعقاد قرارداد مهم فروش اقساطی هفت دستگاه خودروی سنگین با نرخ مصوب بانک مرکزی با شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی به مبلغ ۵/ ۴۰میلیارد تومان خبر داد. نحوه تسویه به شرح ذیل اعلام شده است:

• ۹/ ۱۶میلیارد تومان پیش‌دریافت از مشتری، تسهیلات اعطایی به مبلغ ۳/ ۱۷میلیارد تومان با بازپرداخت ۳۶ماهه و ۲/ ۶میلیارد تومان فرع تسهیلات اعطایی است.

«دسانکو»: شرکت داروسازی سبحان انکولوژی نتایج شرکت در مناقصه صادرات دارو به عراق را در سامانه کدال منتشر کرد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که «دسانکو» (وابسته به گروه دارویی برکت)، موفق به ثبت اولین محصول انکولوژی در کشور عراق شد. همچنین این شرکت در مناقصه صادرات دارو به عراق جمعا به مبلغ ۷۶۰‌هزار و ۵۰۳دلار برنده شده است که با نرخ روز ارز نیمایی معادل مبلغ ۲/ ۱۹میلیارد تومان برآورد می‌شود.

«ثبهساز»: شرکت بهساز کاشانه تهران در نظر دارد که پروژه سنگر در تهران خود را به صورت تهاتری، نقد و اقساط از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار کند. حجم ریالی فروش پیش‌بینی‌شده در آگهی به میزان حداقل ۷۲۸میلیارد تومان برآورد شده است که عملکرد آن در گزارش‌های آتی منعکس خواهد شد.

«وملت»: شرکت سرمایه‌گذاری ملت توضیحاتی در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشرشده (سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰) در سامانه کدال ارائه کرد. بر این اساس شرکت اعلام کرد که افزایش سود عملیاتی این شرکت ناشی از افزایش سود سهام تقسیمی شرکت‌های سرمایه‌‌‌پذیر و در نتیجه افزایش درآمد سود سهام این شرکت در سال مالی مذکور نسبت به دوره مالی قبل است.