نشاط و همدلی ذوب‌آهنی‌ها در حضور خانواده ها

این بازدیدها باهدف تعامل بیشتر با خانواده بزرگ ذوب‌آهن، ایجاد دلگرمی ، شادابی و نشاط در خانواده ها و همچنین محیط کار با همکاری معاونت بهره‌برداری و مدیریت‌های روابط عمومی، خدمات و امور رفاهی،حراست و سایر مدیریت‌های مرتبط برگزار شد. در حاشیه این بازدید با تنی چند از همکاران گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

محسن منصوری شاغل در بخش فولادسازی با ۱۵ سال سابقه کار در شرکت گفت: اولین بار بود که به‌اتفاق خانواده از ذوب‌آهن بازدید نمودیم، برگزاری این‌گونه بازدیدها تأثیر فراوانی بر ایجاد نشاط و همدلی در بین خانواده و محیط کار دارد.در صورت امکان برنامه ریزی شود خانواده‌ها در مسیر بازدید از قسمت‌های بیشتری از کارخانه مانند نورد و فولادسازی نیز دیدن نمایند. شهروز شمسی‌پور شاغل در بخش راهبری و پشتیبانی ماشین‌آلات و خودروهای سنگین با ۲۹ سال سابقه کار بیان کرد : خوشحالم به‌اتفاق خانواده از ذوب‌آهن بازدید نمودیم. کار در ذوب‌آهن صبوری، از خودگذشتگی و ایثار می‌خواهد. به همکاران سخت‌کوش شرکت خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم کارخانه همیشه در مسیر پیشرفت و پویایی قدم بردارد.

رحمت ا... یادگاری با ۳۰ سال سابقه در بخش خدمات و امور رفاهی تصریح کرد : باعث افتخار است که در ذوب‌آهن اصفهان برای خانواده‌ام رزق و روزی حلال به دست آوردم.اکنون‌که در شرف بازنشستگی هستم به خودم می‌بالم که در شرکت بزرگی مثل ذوب‌آهن کارکردم . برنامه‌های امروز بسیار عالی، شاد و مفرح بود، از برگزارکنندگان تشکر می‌کنم .این بازدیدها باعث شد خانواده‌ام از نزدیک با روند تولید و شرایط محل کارم در طول ۳۰ سال خدمت آشنا شوند. بابک تودوئی با ۲۵ سال سابقه کار در بخش راه‌آهن و ترابری گفت: تنوع برنامه‌های بازدید بالا و بســیار جالب بــود، اولین بار بود با خانواده در ذوب‌آهن حضور پیدا کردم و خوشحالم خانواده با محیط کارم آشنا شدند از اینکه شادی و نشاط را در چهره همکاران و خانواده‌ها می‌بینم بسیار خوشحالم. محمدجواد عابدینی شاغل در مدیریت نورد خاطرنشان کرد : تجربه خوبی برای خانواده بود تا از نزدیک با محیط کار همسرانشان آشنا شوند. ذوب‌آهن، خانه دوم ماست و با کاهش دغدغه‌های کارکنان در محل کار و برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح می‌توان کارکنان را نسبت به کار و محیط سالم برای افزایش تولید دلگرم نمود.