«بلیت نیست»؛ جمله‌ای است که این روزها مردم در ترمینال‌ها با گلایه عنوان می‌کنند. یکی از مسافران که چند روزی است که دنبال خرید بلیت اتوبوس برای سفر کاری به تهران است، به ایسنا، گفت که ناچار به این سفر هستم، اما بلیت نیست، سایت خرید بلیت بسته است و یکی دو بار هم به ترمینال سر زده‌ام، اما هیچ اتوبوسی به تهران نمی‌رود و می‌گویند تمام ناوگان به سمت مرز عراق اعزام شده‌اند.

دو خانم دیگر که برای یک کارگاه سه‌روزه باید به تهران سفر می‌کردند نیز همین‌گونه گفتند که سایت خرید بلیت بسته است و امروز به‌واسطه یک آشنا دو بلیت تهیه کردیم.

مسافر دیگری هم از سرگردانی چندروزه‌اش در ترمینال کاوه و صفه گلایه می‌کند که اتوبوس نیست و ناچار به سفر است.

از سوی دیگر مسافران در ترمینال‌های درون استانی هم از نبود ناوگان اتوبوس گلایه دارند. یکی از مسافران در ترمینال نجف‌آباد به ایسنا، گفت: همه ناوگان را به اربعین اختصاص داده‌اند و برای سفر به خوانسار دچار مشکل شده‌ام. اپراتور یکی از شرکت‌های اتوبوس‌رانی به ایسنا، توضیح داد: این روزها مسافران به در بسته نبود بلیت می‌خوردند و حتی یکی از اتوبوس‌های ما که مسافر به مقصد مشهد داشت، با توقف قرار شد به مرز مهران اعزام شود. البته نبود بلیت اتوبوس و گلایه مردم در ترمینال‌های مسافری اصفهان تنها برای مقاصد دیگر کشور نیست و حتی زائران اربعین نیز از نبود بلیت برای مرز گلایه دارند. یکی از زائران به ایسنا، گفت: حدود یک هفته است که به ترمینال می‌آیم و می‌گویند برای کرمانشاه و خرمشهر و مرز اتوبوس و بلیت نیست.