‌ آشپزی کنید
ashpazi
سیستم‌عامل: ios نسخه 0/3 و بالاتر
قیمت: ۳ دلار و ۹۹ سنت
اگر به آشپزی علاقه دارید و می‌خواهید دستور غذاهای مختلف را همه جا همراه خود داشته باشید، بهتر است نرم‌افزار ashpazi استفاده کنید.

این برنامه برای کاربران محصولات اپل طراحی شده است. ashpazi یک برنامه کامل با قابلیت‌های بسیار است. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید به دستور پخت بیش از 1800 نوع غذا ایرانی و فرنگی دسترسی داشته باشید. حتی در لیست دستور غذای این نرم‌افزار، با اسم غذاهایی روبه‌رو می‌شوید که شاید تا به حال اسم آن را هم نشنیده‌اید.

Ashpazi به گفته سازندگان این نرم‌افزار کامل‌ترین کتاب آشپزی روی آی‌فون و آی‌پد است که در دو نسخه پولی و رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. البته اگر می‌خواهید از امکانات کامل این نرم‌افزار استفاده کنید بهتر است نسخه پولی آن را تهیه کنید.


همراه با رمضان
رمضان
سیستم‌عامل: آندروید ۲/۲ و بالاتر
قیمت: رایگان
ماه رمضان به نیمه رسیده است. اکثر روزه‌داران در این روزها به دنبال دانستن اوقات شرعی و زمان رسیدن اوقاتی مانند سحر و افطار هستند.

برای پی بردن به این اوقات راه‌های گوناگونی وجود دارد یکی از این راه‌ها می‌تواند استفاده از نرم‌افزارهایی باشد که این روزها برای انواع گوشی‌های هوشمند طراحی می‌شود. نرم‌افزار «ماه رمضان» نیز یکی از همین نرم‌افزارهاست. با این نرم‌افزار می‌توانید به اوقات شرعی شهر، هر کجا که هستید، از طریق مکان‌یاب دستگاه، دسترسی داشته باشید. دعای روز ماه رمضان را بخوانید و با استفاده از ذکر شمار برنامه ، ذکر خود را بگویید. قابلیت‌هایی همچون محاسبه و نمایش اوقات شرعی، پخش اذان، زنگ هشدار برای وقت سحر، پخش دعای ربنا، نمایش ادعیه یومیه، نمایش دعای روز و.. از دیگر امکانات نرم‌افزار ماه رمضان است. برای دریافت این نرم‌افزار می‌توانید به سایت www.persheh.com مراجعه کنید.


بهینه سازی باتری
Sentry
سیستم‌عامل: آندروید
قیمت: رایگان
تمام شدن شارژ باتری گوشی‌های هوشمند یکی از مشکلاتی است که کاربران این محصول از آن گله می‌کنند. یکی از امکاناتی که شارژ یک گوشی هوشمند را به سرعت کاهش می‌دهد استفاده از wi‌fi است. برای حل این مشکل از نرم‌افزار Sentry استفاده کنید. Sentry با کنترل خودکار تنظیمات Wi‌Fi باعث افزایش طول عمر باتری می‌شود.این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا برای کنترل Wi‌Fi قوانینی را تعریف کنید که این عامل باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش طول عمر باتری می‌شود. به عنوان مثال، می‌توانید این قانون را تعریف کنید که اگر به Wi‌Fi روشن بود و تا مدت‌زمان خاصی به شبکه‌ای متصل نشد، به‌صورت خودکار خاموش شود. همچنین از طریق بخش Polling Interval می‌توانید تعریف کنید که مثلا هر ۳۰ دقیقه یک بار برای اتصال به شبکه Wi‌Fi تلاش کند. این قابلیت حتی اگر Wi‌Fi تلفن آندرویدی شما خاموش باشد نیز کار می‌کند.



یک پخش‌کننده قدرتمند
Good Player
سیستم‌عامل: ios نسخه ۳GS
قیمت: 2 دلار و 99 سنت


نرم‌افزار Good Player، همان‌طور که از نامش مشخص است یک نرم‌افزار کاربردی برای پخش فایل‌های صوتی تصویری روی دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل IOS است. شما با کمک این برنامه دیگر نیازی به تبدیل کردن فرمت ویدئوها، قبل از ریختن آن روی دستگاه مورد‌نظرتان ندارید. این برنامه قابلیتی به شما می‌دهد که بدون تبدیل فرمت ویدئو، آن را با بهترین کیفیت به نمایش بگذارید. همچنین این نرم‌افزار، امکان انتقال فایل و ویدئو از طریق wi‌fi را نیز به شما می‌دهد. با کمک گزینه دانلود منیجر در این نرم‌افزار، می‌توانید مستقیما از طریق دستگاه‌تان و اینترنت به دانلود ویدئو بپردازید. پشتیبانی از اتصال دستگاه به تلویزیون و نمایش زیرنویس فایل ویدئویی نیز از دیگر امکانات Good Player است. با پرداخت ۲ دلار و ۹۹ سنت می‌توانید این نرم‌افزار را از فروشگاه اپل تهیه کنید.


‌ تبدیل گوشی به وب‌کم
EpocCam Lite
سیستم‌عامل: iosسیمبیان سری ۶۰ نسخه ۳ و ۵
قیمت: رایگان
برای تبدیل گوشی خود به وب‌کم می‌توانید از نرم‌افزار EpocCam Lite استفاده کنید. این نرم‌افزار برای گوشی‌های با سیستم‌عامل سیمبیان مناسب است.

پشتیبانی از تمام نسخه‌های سیمبیان (لمسی و غیر لمسی)، امکان ارسال تصاویر با کیفیت HD، سازگاری با اسکایپ، یوتیوب و Msn Messenger، پشتیبانی از همه رزولوشن‌ها از ویژگی‌های اصلی این نرم‌افزار است. برای استفاده از نرم‌افزارEpocCam Lite، گوشی را با کابل به کامپیوتر متصل و گزینه Pc Suite را انتخاب کنید.