تشریح دستاوردهای «گروه صنعتی صفا» در نشست رهبران  کارآفرین کشور
نشست رهبران کارآفرین با حضور بنیانگذار گروه صنعتی صفا در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار شد.
در این نشست که با حضور اساتید، هیات رییسه ودانشجویان کارآفرینی برگزارشد، محمد رستمی صفا به بیان رموز کارآفرینی پرداخت و تجربه نیم قرن حضور خویش در عرصه تولید وصنعت لوله و پروفیل را برای دانشجویان تشریح نمود.
وی مخاطرات و آسیب های حاصل از کارآفرینی را به عنوان بخشی از مسیر پر تلاطم تولید دانست و افزود: هیچ موفقیتی بدون تجربه شکست حاصل نخواهد شد و دانشجویان این رشته باید خود را آماده تصمیمات بزرگ همراه با قدرت ریسک پذیری کنند.
وی در پاسخ به اینکه کارآفرینی امروز چه تفاوتی با ۵۰ سال گذشته دارد و آیا شرایط امروز سخت تر از گذشته شده یا خیر، خاطرنشان کرد: امروز شرایط آماده تر از گذشته است، چرا که در دنیای تکنولوژی وعصرارتباطات سرعت دسترسی به آخرین اطلاعات فنی و اخبار روز دنیا بسیار بالا بوده و همین امرسرعت تصمیم گیری را افزایش داده و این در حالی است که در گذشته برای اطلاع از یک فرآیند تولید باید زمان زیادی به این موضوع اختصاص داده می شد.
رستمی صفا در ادامه گفت: گروه صنعتی صفا با ایجاد ظرفیت تولید ۲/۱ میلیون تن انواع مقاطع فولادی در کارخانجات نورد و لوله صفا طوس و ۵/۱ میلیون تن انواع مقاطع فولادی در کارخانجات نورد و لوله و صفا بزرگ‌ترین کارخانه تولید نورد را در کشور در اختیار خواهد داشت.
مدیر عامل گروه صنعتی صفا با اشاره به پشتوانه مدیریت ۵۰ ساله این شرکت افزود: این شرکت در حال حاضر با دارا بودن ظرفیت تولید حدود ۴ میلیون تن انواع لوله‌های آب، گاز، نفت، پتروشیمی، صنعتی و ساختمانی بزرگترین کارخانه تولید لوله‌های فلزی در جهان می‌باشد.
وی با اشاره به سیاست راهبردی گروه صنعتی صفا اعلام کرد: گروه صنعتی صفا برپایه رضایت مشتریان استوار بوده و این مهم به وسیله ارتقاء سطح کیفی محصولات با به کارگیری آخرین تکنولوژی روز دنیا و بهره‌مندی از نیروهای انسانی متعهد و مجرب در تمام سطوح سازمانی تحقق می‌یابد.