دکولایت امسال نیز با شکوه و کارآمد خواهد بود
نمایشگاه را می توان به عنوان ویترینی بزرگ از فعالیتهای اقتصادی در حوزه های تخصصی و بازاری متمرکز برای تجلی فعالیت های تولیدی - صنعتی و خدماتی محسوب نمود که در آن آخرین دستاوردها و فناوریها و محصولات با بهترین کیفیت در معرض نمایش و رقابت و داد و ستد قرار می گیرد.
بی شک برگزاری صحیح و مناسب نمایشگاهها را می توان از مصادیق خدمات اقتصادی و کارآفرینی دانست، جایی که عرضه و تقاضا، علم و عمل و تجربه و تکنولوژی تلاقی می کنند و نتیجه آن افزایش تولید و اشتغال، ایجاد رونق اقتصادی و دگرگونی تفکرات ناامید کننده و امیدواری بیشتر برای جامعه است.
یقینا با اتکاء به مدیریت توانمند انجمن ، نمایشگاه امسال نیز نظیر سال گذشته ، با شکوه و کارآمد خواهد بود.
امیدوارم همزمان با برگزاری نمایشگاه، اقدامات لازم جهت تحقیقات بازاریابی ، کشف سلایق جدید، ارزیابی رقبا، اصلاح اطلاعات و تهیه بانک اطلاعاتی و توجه به کیفیت مورد نظر مشتریان از طریق تهیه و توزیع پرسشنامه به عمل آید.
صنایع چوب در کشور ما از مزیت نسبی بالایی برخوردار است و در سخت ترین شرایط اقتصادی و تحریمهای بین المللی این بخش از صنعت کشور با رشد و توسعه در کمیت و کیفیت تولید و صادرات مواجه بوده است. در حال حاضر بزرگترین تهدید و چالش فرآوری صنایع چوب، کمبود چوب به عنوان اصلی ترین ماده اولیه است.
از دولت انتظار داریم در اجرای قانون پنجم اقتصادی موانع واردات چوب فراوری نشده را برطرف نموده و به منظور جلوگیری از فشار به جنگلهای شمالی کشور امکان واردات چوب ضدعفونی شده با پوست را تسهیل نماید.