آرت سنتر

نمایشگاهی از آثار دوره‌های مختلف کاری محمدعلی ترقی‌جاه افتتاح شد. در این نمایشگاه که مروری بر دوره‌های مختلف کاری این هنرمند است، ۳۰ اثر از آثار ترقی‌جاه و فیلم مستندی درباره او به‌نمایش در آمد.نمایشگاه آثار ترقی‌جاه تا ۱۰ اسفند در آرت‌سنتر باغ به نشانی بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، شماره ۱۴۵، باغ انجمن خوشنویسان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

گالری ویستا

نمایشگاه چاپ دستی، کلاژ و مجسمه‌های ثمیلا امیرابراهیمی با الهام از نقش‌مایه‌های ایرانی گشایش یافته است. این هنرمند در کنار نمایشگاه که در آن ۳۷ چاپ دستی و کلاژ، ۳۲ مجسمه و ۱۳ مونوپرینت را به‌نمایش درآورده، کتابی هم با عنوان «باستانی‌ها» در ۱۰۴ صفحه و به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرده است. این نمایشگاه مروری بر دو دوره کار چاپ دستی و مجسمه‌های چوبی ثمیلا امیرابراهیمی تا ۱۵ اسفندماه در گالری «ویستا» به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، شماره ۱۱ برپاست.

شهر کتاب فرشته

نمایشگاه گروهی «ادراک» با محوریت هنرهای تجسمی و نقاشی افتتاح شد. مجموعه «ادراک» شامل آثار ۱۴ هنرمند جوان در زمینه هنرهای تجسمی و نقاشی است که گردهم آمده تا با دست و قلم‌شان،رنگ و بوی عینیت بگیرند.این مجموعه آثاری از علیرضا آدم بکان، شهریار احمدی، امیرمسعود اخوان جم، گلی توکلی، وحید چمانی، الهه حیدری، علی ذاکری، حامد رشتیان، حامد صدرارحامی، محسن فولادپور، نیلوفر قادری‌نژاد، کوروش گلناری، احمد مرشدلو، دانا نهداران، لیلا ویسمه و شیدا یزدی را در خود جا داده است. این نمایشگاه تا ۱۵ اسفندماه هر روز از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در گالری شهر کتاب فرشته به نشانی خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل صدر، شماره ۱۶۷۱ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.