باید به مشهد 2017 به‌ عنوان یک فرصت بسیار استثنایی نگاه کنیم
دنیای اقتصاد-باید همه دستگاه‌های ذی‌ربط کشور دست ‌به ‌دست هم دهند تا سال 2017 و همچنین مراسم مربوطه به آن را نیز به نحو احسن و در شأن شهر امام هشتم (ع) برگزار کنیم.
به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد، عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باید دانشجویان زبان خارجه دانشگاه‌های مشهد برای پیشبرد اهداف ما در مشهد ۲۰۱۷ سازماندهی شوند.
محمود عامری‌فرد در مورد مشهد پایتخت فرهنگ اسلامی در سال 2017 اظهار کرد: باید به مشهد 2017 به‌ عنوان یک فرصت بسیار استثنایی نگاه کنیم تا در ابعاد مختلفی همچون صدور انقلاب اسلامی و فرهنگ اسلام ناب محمدی و همچنین در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از این فرصت استفاده کنیم.
وی افزود: باید همه دستگاه‌های ذی‌ربط کشور دست ‌به ‌دست هم دهند و به دستگاه استان اعم از شهرداری، استانداری و شورای اسلامی شهر یاری رسانند تا سال ۲۰۱۷ و همچنین مراسم مربوطه به آن را نیز به نحو احسن و در شأن شهر امام هشتم (ع) برگزار کنیم.


pic1


عامری‌فرد بیان کرد: این فرصت‌ها را باید در کمیته‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم و باید برای زیرساخت‌های لازم سال ۲۰۱۷ اعم از صنعت هتلداری، خدمات و حمل‌ و نقل برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: یکی از مواردی که در برنامه‌ریزی‌ها غفلت شده، این است که امروز تعداد زیادی دانشجو در دانشکده‌های مختلف زبان‌های خارجی در حال تحصیل هستند و باید این افراد سازماندهی و برای افراد مختلفی که از نقاط مختلف جهان به شهر مشهد می‌آیند به عنوان راهنما و مترجم در نظر گرفته شوند تا اهداف موردنظر ما همچون صدور انقلاب را به آن‌ها انتقال دهند و در واقع تبدیل به پلی بین ما و مهمان‌های ما شوند تا اهداف ما با سهولت به آن‌ها منتقل شود.