همراه اول با رسالت ارائه راهکارها و خدمات نوین ارتباطات سیار و توسعه این خدمات، در عرصه خدمتگزاری به مشتریان سازمانی گام برداشته است. بدین منظور، «همراه اول کسب‌وکار» با مأموریت «توانمندسازی سازمان‌ها از طریق مشاوره و ارائه خدمات و راهکارهای ارتباطی روزآمد» ایجاد شده است.

محصولات و خدمات «همراه اول کسب و کار»
شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن تمرکز بر توسعه روابط با مشتریان سازمانی فعلی و ارائه محصولات و سرویس‌های جدید به ایشان، بر جذب مشتریان جدید در تمامی شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ نیز تمرکز دارد. همراه اول کسب‌وکار که در آغاز حضور و خدمت‌رسانی به مشتریان سازمانی قرار دارد، با سرعت به سوی برنامه‌ها و اهداف تعیین شده پیش می‌رود که تخصیص نیروی فروش اختصاصی برای مشتریان کلیدی، اختصاص بخش ویژه برای بخش سازمانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای همراه اول و حضور فعال در همایش‌ها و نمایشگاه‌های مرتبط از مهم‌ترین اقداماتی است که جهت ارائه راهکارهای سازمانی به افراد، سازمان‌ها و شرکت‌های مخاطب انجام شده است.
همراه اول کسب‌وکار در حال توسعه و تنوع‌بخشی به محصولات و خدمات سازمانی خود است تا بتواند پاسخگوی نیازهای فعلی و آینده مشتریان سازمانی خود در راستای تسهیل ارتباطات، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های آنها باشد. این محصولات و سرویس‌ها عبارتند از:

- سیم کارت سازمانی
- صورت حساب سازمانی
- تخصیص اعتبار ریالی
- بسته‌های سازمانی تخفیفی
- سیم کارت سازمانی دیتا
- سرویس APN
- شبکه خصوصی مجازی موبایل (VPN)
- سیستم مسیردهی هوشمند (IRS)
- خدمات ارزش افزوده سازمانی
- ابر همراه (Cloud)
- آوای انتظار سازمانی