گالری سهراب
مجموعه‌ای از آثار بزرگان هنر در نمایشگاهی با عنوان «بگذاریم که احساس هوایی بخورد» در آخرین نمایشگاه سال جاری گالری «سهراب» به‌نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا ۲۱ اسفندماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به نشانی خیابان خرمشهر، خیابان شهید عربعلی (نوبخت)، کوچه سوم، ضلع جنوب غربی میدان سوم نیلوفر، شماره ۵، واحد ۱ مراجعه کنند.

خانه گفتمان شهر و معماری
نمایشگاه عکس «روایت پیشگامان عکاسی از شهرهای ایران» در خانه گفتمان شهر و معماری گشایش یافته است. این نمایشگاه از سوی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران برگزار شده و آثار ۲۴ عکاس، باستان‌شناس و معمار مربوط به شهرهای ایران در دوره زمانی ۱۲۴۰ تا ۱۳۸۰ با تصاویر و مستندات تصویری از جلوه‌های ناب شهرهای ایران به‌نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا ۲۶ اسفند در خانه گفتمان شهر و معماری (خانه وارطان) واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، شماره ۵۱۴ برپاست.

گالری بوم

نمایشگاهی از آثار عکاسی عباس کیارستمی و از مجموعه‌های مختلف این هنرمند گشایش یافته است. در این نمایشگاه که با عنوان «چهار فصل» برپا شده، گزیده‌ای از عکس‌های این عکاس و فیلمساز ایرانی که با دو رکورد فروش، گران‌ترین عکاس خاورمیانه است، ارائه شده است. نمایشگاه «چهار فصل» تا ٢٧ اسفندماه از دوشنبه تا جمعه (به‌جز تعطیلات مناسبتی) در گالری «بوم» به نشانی خیابان ولی‌عصر، خیابان ارمغان غربی، شماره ۱۱ میزبان علاقه‌مندان است.