صدور نخستین  گواهینامه استاندارد ایزو  در تولید اسکلت فلزی
عضو هیات مدیره سازندگان سازه های فولادی استان تهران ازصدور نخستین گواهینامه استاندارد ایزو در حوزه تولید اسکلت فلزی خبر داد وگفت:
پس از سه سال تلاش شبانه روزی نخستین گواهینامه صلاحیت ایزو ۲۰۰۵-۳۸۳۴ (استاندارد ملی ایران) برای شرکت صنایع فلزی تیرناوه در زمینه تولید اسکلت فلزی ساختمانی صادر شد. امین بیدی افزود : این اتفاق نقطه عطفی در صنعت سازه فولادی کشور است و لازم می‌دانم از زحمات بی دریغ مسئولان سازمان ملی استاندارد و به ویژه مرکز تایید صلاحیت استاندارد ایران که کمک فراوانی به وقوع این اتفاق مهم کردند، تشکر کنم.
بیدی با تاکید براینکه شهرداری باید ملزم به عدم صدور گواهی پایان کار برای سازه‌های فولادی غیر استاندارد و غیر فنی شود، گفت: از دولت انتظار داریم مسئولیت نظارت بر رعایت استاندارد در ساخت سازه‌های فلزی ساختمان وتامین سازه‌های استاندارد را برعهده انجمن‌ها و تشکل‌ها بگذارد.
وی ادامه داد: انجمن سازه‌های فولادی رایزنی‌هایی با مسئولان سازمان استاندارد وشهرداری انجام داده است تا مسئولیت نظارت بر رعایت استاندارد سازه فلزی ساختمان و تامین سازه‌های استاندارد بر عهده این انجمن نهاده شود و با سازمان نظام مهندسی نیز مذاکراتی در خصوص ساخت و ساز با سازه خوب صورت پذیرفته اما به دلیل وجود بروکراسی اداری پیشرفت کار به کندی صورت می‌گیرد.
عضو هیات مدیره انجمن سازندگان سازه‌های فولادی استان تهران با بیان اینکه تمام فعالیت های این انجمن زیر نظر وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی است، تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد همواره از این موضوع که انجمن سازه‌های فولادی مسئولیت نظارت بر رعایت استاندارد سازه‌های فلزی ساختمان و تامین سازه‌های استاندارد را بر عهده بگیرد، استقبال می‌کند اما بروکراسی این سازمان مانع از ایجاد ساختار لازم جهت اجرای این مهم گردیده است.
بیدی خاطر نشان کرد: اگر بخش سازه و اسکلت ساختمان ساماندهی شود به طور قطع مقوله ایمنی نیز به صورت گسترده وارد ساختمان می شود و این موضوع به نوبه خود موجب تولید ثروت ملی می گردد.