دارای تیم کارشناسی زبده
ناصر آقا محمدی - مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو موفقیت روزنامه «دنیای اقتصاد»» مرهون نقل به موقع اخبار، پرداختن به موضوعات و مسائل اقتصادی و صنعت به‌صورت کارشناسی و به دور از حواشی، همچنین کار کردن براساس اصول حرفه‌ای روزنامه‌نگاری است. این نقاط مثبت به دلیل داشتن تیم کارشناسی زبده دقیق و کاربلد روزنامه «دنیای اقتصاد» است.
همچنین روزنامه‌ها و جراید مختلفی در کشور نشر و توزیع می‌شود، ولی در بین روزنامه‌های تخصصی «دنیای اقتصاد» توانسته در تمامی حوزه‌های اقتصادی به‌صورت دقیق و جزء به جزء و کارشناسی وارد شود و با نقد‌های سازنده و تحلیل‌های اثرگذار و همچنین بهره‌مندی از کارشناسان زبده، توانسته تاثیرگذاری و هدایت مفیدی درخصوص فعالیت‌های اقتصادی از خود نشان بدهد. از طرفی نیز با ایجاد پل ارتباطی دو سویه مناسب بین مردم، صنعت و اقتصاد به این موضوع کمک کند.
از سوی دیگر درست است که این روزنامه، روزنامه‌ای وزین و با کیفیت بالا در مطالب و انعکاس اخبار تخصصی اقتصاد و صنعت است، اما این نکته را باید خاطرنشان کنم که ما در حوزه رسانه و خصوصا رسانه‌های مکتوب با معیارها و استانداردهای روزنامه‌نگاری جهانی مقداری فاصله داریم برای همین قطعا نیاز است که در این حوزه هم تخصصی‌تر و هم حرفه‌ای‌تر کار شود تا بتوانیم با استانداردهای جهانی حرکت رو به جلو و توأم با رشد داشته باشیم.