شهردار منطقه 5 از ممیزی نظام آراستگی در این منطقه خبر داد و گفت : نظام آراستگی یکی از گام‌های مهم چرخه مدیریت بهره‌وری در محل کار است و محیط‌های کاری منظم ، روحیه نشاط ، ایمنی و کیفیت را برای کارمندان به همراه دارد . حسن هدایتی اظهار کرد : ممیزان از تمام واحدهای منطقه بازدید به عمل آورند و بطور کامل بر اساس معیارهای آراستگی به هر واحد امتیاز دهند. وی ابراز امیدواری کرد که در طول سال نیز همکاران با ادامه اصول نظام آراستگی در جهت رفع نواقص و ارتقای سطح سلامت و انضباط کاری خویش تلاش کنند.
هدایتی در ادامه به فواید نظام آراستگی اشاره کرد و گفت:اجرای این طرح در هر سازمان مزایایی را دربرخواهد داشت، از جمله اینکه موجب ایجاد یک نظم فراگیر خواهد شد، زمینه ساز برقراری انضباط سازمانی گشته، در بعد زیباسازی محیط کار مؤثر بوده و در بهداشتی شدن محیط کار و رفع آلودگی‌های آن موثر است. ایمن شدن محیط کار و کاهش حوادث و بیماری‌های کاری ، آسان و کم زحمت شدن انجام کار و دسترسی سریع به اسناد، لوازم مورد نیاز و استقرار بهینه آن‌ها از دیگر مزایای نظام آراستگی است.

جمع‌آوری بیش از ۱۰۰۰ مورد تابلوی نازیبا و فاقد مجوز
شهردار منطقه دو مشهد از جمع‌آوری بیش از 1000 مورد تابلوی نازیبا و فاقد مجوز درمرداد ماه خبر داد.
محمدرضا قلندر گردآوری تابلوهای نازیبا را از جمله اقداماتی دانست که در زیبایی خیابان‌ها و معابر نقش بسزایی دارد.
وی افزود: در همین راستا 690 مورد تابلوی نازیبا، 461 مورد تابلوی فاقد مجوز و 439 مورد پارچه تراکت و تبلیغات سیار از سطح نواحی شش گانه جمع آوری شده است.
قلندر با توجه به اهمیت زیباسازی در خیابان‌ها و معابر تصریح کرد: لزوم داشتن معابری زیبا و عاری از هر گونه تابلوهایی که زیبایی بصری محیط را خدشه دار می‌کنند، از اولویت‌های ماست و به همین منظور به طور مداوم پاکسازی خیابان‌ها و معابر از هر گونه نازیبایی، تابلوهای فاقد مجوز و نازیبا و موارد مختلف تبلیغاتی که سدمعبر کرده یا نامناسب هستند، صورت می‌گیرد.
وی افزود: همچنین در مرداد ماه 831 مورد قبض دائم اجناس و 709 قبض اجناس فاسد شدنی صادر شده است.