شش طرح بهداشتی به مناست دهه فجر افتتاح شد
دنیای اقتصاد- مدیر شبکه بهداشت و درمان بویین میاندشت گفت: شش طرح بهداشتی درمانی در این شهرستان به مناسبت ایام الله دهه فجر کلنگ‌زنی، افتتاح و به‌ بهره‌برداری رسید.
رضا کیخائی، در مراسم افتتاح شش طرح بهداشت و درمان در شهرستان بویین میاندشت، اظهار داشت: احداث مرکز بهداشتی درمانی روستای بلطاق با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال و پانسیون پزشک مرکز جامعه سلامت شهر افوس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از طرح‌هایی است که به مناسبت دهه فجرکلنگ‌زنی شد. وی به کلنگ‌زنی احداث پایگاه سلامت جامعه شهر افوس با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: همچنین به مناسبت دهه فجر از تجهیزات جدید پزشکی در مرکز سلامت شبانه روزی بویین میاندشت شامل یک دستگاه آمبولانس پیش بیمارستانی، دستگاه سونوگرافی، دستگاه الکترو شوک، دستگاه نوار قلب، دستگاه تمام اتوماتیک اتوکلاو با بخار آب، با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رونمایی شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بوئین و میاندشت تصریح کرد: افتتاح کلاس آمادگی برای زایمان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در مرکز سلامت جامعه سیدالشهداء بویین میاندشت یکی دیگر از پروژه‌های مذکور است. کیخانی اظهار داشت: همچنین آغاز پروژه بزرگ بازسازی، تعمیر و تکمیل خانه بهداشت روستاهای داشکسن، تخماقلو، هلاغره، قلعه بهمن، ازناوله و مرکز بهداشتی درمانی روستای کرچ با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، از مهمترین پروژه در ایام الله دهه فجر امسال در این شهرستان است. وی اعلام کرد: شش طرح بهداشتی درمانی شبکه بهداشت و درمان بویین میاندشت با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال افتتاح شد.