جاسم کرار پس از جلسه با نظری‌جویباری در باشگاه استقلال به ابراز ندامت از رفتارش پرداخت. به گزارش سایت کاپ او گفته «سوءتفاهمی بین من و فرزاد مجیدی به وجود آمد، البته این طبیعی است. من از فرزاد مجیدی و از همه کسانی که در هتل بودند، عذرخواهی می‌کنم. ان‌شاءالله که دیگر هم چنین مسائلی در تیم به وجود نخواهد آمد.

دوست دارم از خبرنگاران عزیز بخواهم که مشکل کوچک را بزرگ جلوه ندهند.» اوتوپ را به زمین رسانه‌ها انداخته و می‌گوید: «مطمئن باشید اگر بازیکن مقصر باشد خود باشگاه درباره او تصمیم‌گیری می‌کند. اینکه خبرنگاران بخواهند در مورد مسائل زودتر قضاوت کنند یا به محض اطلاع از اتفاقی آن را بزرگ کنند، خوب نیست. من اگر «کرار» و بزرگ شدم با کمک خبرنگاران بوده و اگر محبوبیتی دارم از تماشاگران دارم.

عشقی که من به استقلال و تماشاگران دارم را تا آخر فصل ثابت می‌کنم.» هافبک عراقی استقلال که گفته می‌شود بخش زیادی از حاشیه‌هایش مربوط به مسائل مالی است اطمینان می‌دهد دیگر برایش پول مهم نیست: «چه پول بدهند و چه ندهند تا آخر فصل در استقلال می‌مانم و بازی می‌کنم. من در تیم بزرگ و یک تیم مردمی در ایران بازی می‌کنم. اگر پولی به من دادند تشکر می‌کنم و اگر ندادند به بزرگی این تیم می‌بخشم.» وی درباره حمایت مظلومی از خودش بیان کرد: «صراحتا بگویم آقای مظلومی را به‌عنوان سرمربی تیم خیلی دوست دارم. من به خاطر مظلومی این فداکاری را انجام می‌دهم و می‌خواهم این خدمت را به تیم استقلال و هوادارانش بکنم.»