گروه ورزش: این روزها شایعات بسیار زیادی در مورد علی دایی و آینده کاری‌اش به گوش می‌رسد؛ حرف‌وحدیث‌هایی که کوچک‌ترین ارتباطی هم به عملکرد فنی این مربی ندارد. درست از زمانی که دایی هدایت صبای قم را پذیرفت، بسیاری از رسانه‌ها مدعی شدند او با دوستان نزدیک قلعه‌نویی قرارداد همکاری بسته است.

از قرار معلوم مالکان جدید باشگاه صبا که منتسب به یک ایرلاین داخلی هستند، ارتباطات تنگاتنگی با قلعه‌نویی دارند، اما از آنجا که امیر برای لیگ پانزدهم با ملوان به توافق رسیده بود، آنها سراغ علی دایی رفتند و او را روی نیمکت تیم‌شان نشاندند. در همین راستا طی چند روز اخیر اتفاقاتی رخ داده که بیش از پیش گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده دایی را افزایش داده است. قطع همکاری ناگهانی قلعه‌نویی با ملوان و بیکار شدن او، استعفای دسته‌جمعی هیات‌مدیره صبای قم و کناره‌گیری مهدی تارتار از کادرفنی این باشگاه، حوادث معناداری بودند که پشت سر هم رخ دادند.

شاید مجموعه این مسائل بود که باعث شد چند سایت خبری و روزنامه از احتمال حضور قلعه‌نویی در صبا و پیوستن علی دایی به راه‌آهن خبر بدهند. دایی البته دیروز این شایعات را تکذیب کرد، اما اوضاع طوری است که خیلی‌ها فکر می‌کنند او یک فصل دیگر را هم با احساس ناامنی شروع کرده است. همین سال گذشته بود که دایی در پرسپولیس قربانی اختلاف با کادر مدیریتی شد و بعد از تنها هفت هفته شغلش را از دست داد؛ آیا این بار هم قرار است او قربانی ارتباطات نزدیک مالکان صبا با یک مربی مطرح دیگر شود؟