از زمانی که فن‌خال هدایت منچستر‌یونایتد را در دست گرفت تصمیم گرفت وین رونی را در خط هافبک بازی دهد و از فن‌پرسی و فالکائو در خط حمله کمک گرفته است.به گزارش «ایسنا»، روی هاجسون سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس با حمله به لوئیس فن‌خال عنوان کرده، وین رونی مهاجم است و نباید در خط هافبک به بازی گرفته شود. فن‌خال در مورد استفاده از رونی در این پست نیز گفته: «رونی ثابت کرده می‌تواند در هر پستی بازی کند. شاید او در پست یک مهاجم بهتر بازی کند اما من در خط میانی به مشکل خواهم خورد.»

اِزار قراردادش را با چلسی تمدید کرد

ادن ازار هافبک ۲۴ ساله آبی‌پوشان لندنی با امضای قراردادی جدید تا تابستان ۲۰۲۰ به باشگاه چلسی متعهد ماند.به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی پس از تمدید قراردادش گفت: «از اینکه با چلسی قرارداد جدیدی را به امضا رساندم، خوشحالم. از زمانی که از سال ۲۰۱۲ به این باشگاه آمدم همواره حس خوبی داشته‌ام و همیشه در اینجا از من حمایت شده است. امیدوارم پاسخ این حمایت را با کمک به کسب عناوین قهرمانی بدهم.»

جام‌جهانی زندگی من را تغییر داد

ماریو گوتزه در گفت‌وگویی درباره اهمیت جام‌جهانی و زدن گل برتری آلمان در فینال، در زندگی شخصی خود سخن گفت.به گزارش «ایسنا»، وی گفت: «قطعا به ثمر رساندن چنین گلی به شما حس رضایت می‌دهد. قهرمانی در جام جهانی برای بازیکنی مثل من که ۲۲ سال داشت یک اتفاق ویژه محسوب می‌شد. جام جهانی همه زندگی من را تغییر داد. من دیگر ماریو قبل نبودم و این تغییر را در زندگی شخصی خودم هم می‌دیدم.»

دورتموند در صف مشتریان خدیرا

دورتموند قصد دارد برای خرید سامی خدیرا، ستاره آلمانی رئال مادرید، ‏اقدام کند.‏به گزارش ورزش سه، قرارداد خدیرا با رئال در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز دو طرف ‏برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند. با حضور تونی کروس، جایگاه خدیرا در ترکیب اصلی رئال ‏تضعیف شده و گفته می‌شود او احتمالا در پایان فصل راهی باشگاه دیگری خواهد شد.‏ نشریه بیلد ادعا کرده باشگاه بورسیا دورتموند هم به جمع مشتریان خدیرا اضافه شده است. ‏

بنزما: من بازیگر نیستم

بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید با اشاره به انتقادهایی که به‌خصوص در تیم ملی فرانسه از او می‌شود، اعلام کرد بازیگر نیست و برای دوربین‌‌ها بازی نمی‌کند. به گزارش خبرگزاری فارس، وی اظهار کرد: «من بازیگر نیستم و برای دوربین‌ها بازی نمی‌کنم زیرا نمی‌توانم. کسانی هستند که می‌توانند این کار را انجام دهند اما من نمی‌توانم.»