کارلوس دونگا، سرمربی تیم ملی برزیل، این ادعا را که تیمش به طور کامل ناکامی جام جهانی ۲۰۱۴ را به فراموشی ‏سپرده، رد کرد. ‏او که تیمش در ۶ بازی اخیر شکست نخورده در این مورد گفت: «معتقدم که این نتایج تنها به‌خاطر من نیست. این به‌خاطر بازیکنان است که شروع خوبی داشتیم. با این وجود، این ‏پیروزی‌ها به این معنی نیست که مشکل برزیل به طور کامل حل شده است. تیم ملی همیشه در حال پیشرفت است و هر ‏روز می‌خواهد بهتر شود.»‏

حمایت از آمدن کارت سفید به فوتبال

پلاتینی رئیس یوفا کنار گذاشتن ایده ورود و معرفی کارت سفید به دنیای فوتبال را رد کرد. به گزاش سایت طرفداری، او از این طرح دفاع می‌کند: «کارت سفید یک ابتکار جدید است که با رفتار بازیکنان مرتبط است، تمارض و انتقاد در میدان بازی برای ورزش دوستان خوشایند نیست. کارت سفید بازیکن خاطی را پنج تا ده دقیقه از میدان بیرون خواهد کرد. این روش، بازی را برای هوادارانی که نمی‌خواهند چنین چیزهایی را ببینند ارزشمند خواهد کرد. با گرفتن کارت سفید بازیکن تعلیق نخواهد شد. پس من با این کار کاملا موافقم.»

خوش‌بینی سرمربی توپچی‌ها به آینده

آرسنال در زمین وستهام به برتری ۲بر یک دست یافت و به رده پنجم صعود کرد. آرسن ونگر، سرمربی آرسنال بعد از ناکامی‌های ابتدای فصل اکنون با خوش‌بینی نسبت به آینده تیمش نگاه می‌کند. وی گفت: «ما ۱۷ سال است که جزو ۴ تیم بالای جدول انگلستان هستیم و همواره در لیگ قهرمانان حضور داریم. دلیلی نمی‌بینم که امسال نیز چنین نشود.من همیشه به تیمم ایمان دارم و می‌دانم که امسال هم بین ۴ تیم بالای جدول خواهیم بود.»

اینتر به دنبال پودولسکی

روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر تایید کرد که آنها خواهان جذب لوکاس پودولسکی، مهاجم آرسنال هستند.وی در مصاحبه با مدیاست گفت: «پودولسکی بازیکن خوبی است. او بخشی از لیست بازیکنانی است که ما شرایطشان را دنبال می‌کنیم. باید ببینیم که اوضاع چگونه پیش می‌رود. باید ببینیم شرایطی که پیش آمده و مشکل قراردادش با تیم سابقش چگونه حل خواهد شد.»

منچستر به‌دنبال جذب سرخیو راموس

در حالی که اخیرا اخباری مبنی بر علاقه‌مندی چلسی برای جذب سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید منتشر شد حالا خبر می‌رسد که شیاطین سرخ هم به دنبال به‌خدمت گرفتن مدافع کهکشانی‌ها هستند. براساس این گزارش باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد دستمزد هفتگی ۱۰۵ هزار پوند را به این مدافع میانی داده است و لوئیز فن‌خال هم خواهان شنیدن پاسخ سریع او است تا در صورت منفی بودن پاسخ به دنبال گزینه دیگری برود.

بلان: تا ۲۰۱۶ در پاریس می‌مانم

لوران بلان با وجودی که پاری‌سن‌ژرمنی‌ها را فصل گذشته به مقام قهرمانی لیگ فرانسه موسوم به لوشامپیونه رساند، در هفته‌های اخیر جایگاه مستحکمی در تیمش نداشته است. در این حال برخی رسانه‌ها از احتمال عزل وی گفتند. البته خود او چنین تصوری ندارد. به گزارش خبرگزاری فارس، وی در این مورد پیش‌بینی کرد: «فکر می‌کنم تا پایان مدت قراردادم یعنی سال ۲۰۱۶ مسوولیت پاری سن‌ژرمن را در اختیار خواهم داشت. بعید می‌دانم تا قبل از آن زمان باشگاه بخواهد مرا از کار برکنار کند.»