مورد عجیب آقای پولادی

دنیای اقتصاد: پرسپولیس هنوز نمی‌داند می‌تواند از مهرداد پولادی ستاره ملی‌پوش خود که اتفاقا در جام جهانی هم خوش درخشید استفاده کند یا نه. در حالی‌که همین چند روز پیش خبر آمد او با الشحانیه قطر قرارداد بسته است باشگاه پرسپولیس قرارداد او با سرخپوشان را به فدراسیون فوتبال برد و اتفاقا فدراسیون هم با بررسی آن رسما اعلام کرد پولادی به این باشگاه تعلق دارد و حق ندارد بدون اجازه پرسپولیس جایی برود. با وجود این اعلام و در حالی‌که پرسپولیس با کمبود بازیکن هم مواجه است بازهم خبری از پولادی در تمرینات پرسپولیس نشد تا آنها همچنان به دنبال او بگردند.علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه درباره وضعیت مهرداد پولادی و اینکه گفته می‌شود او به تیم الشحانیه قطر پیوسته واکنش تندی از خود نشان داد و از پولادی خواست تا هرچه زودتر خود را به کادر فنی معرفی کند. پیغام او کاملا واضح است یعنی برای رفتن از رضایت‌نامه خبری نیست.او به خبرگزاری فارس گفته: «پولادی باید هر چه زودتر بیاید و تکلیفش را مشخص کند چرا که کاری که او انجام می‌دهد کار درستی نیست.» جالب اینکه پولادی هم سر لج افتاده و به گفته رحیمی خود را از دسترس پرسپولیسی‌ها خارج کرده است. رحیمی با او تماس گرفته اما این تماس‌ها بی‌جواب مانده است: «باشگاه پرسپولیس و علی دایی روی او حساب کرده‌اند، اما هر چقدر ما و دایی با پولادی تماس می‌گیریم پاسخ تماس‌هایش را نمی‌دهد و باید هر چه زودتر به تیم برگردد.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بلافاصله در مورد نگرانی هواداران این تیم از نتایجی که تا اینجا به دست آمده صحبت می‌کند تا احتمالا بار مسوولیت پولادی را هم زیاد کند: «می‌دانیم که هواداران نگران هستند و نگرانی آنها نگرانی ما است و ما هم تلاش می‌کنیم تا مشکلات و دغدغه‌ها از بین برود و هواداران مطمئن باشند پرسپولیس به جایگاهی که برایش در نظر گرفتیم خواهد رسید.»

واکنش پولادی

اما بشنوید از بازیکنی که همه در تهران دربه در به دنبال او می‌گردند. مهرداد پولادی همچنان در قطر است و فعلا تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد.

مهرداد پولادی در واکنش به حرف‌های رحیمی که گفته با پولادی تماس می‌گیرم او جواب تلفن ما را نمی‌دهد فقط یک تک‌جمله کوتاه به خبرآنلاین جواب داده است: «آقای رحیمی من تا وقتی که در ایران بودم همیشه جواب تلفن شما را دادم.هم جواب تلفن را می‌دادم و هم در جلسات شما شرکت می‌کردم.اما حالا که در قطر هستم و شماره‌ای روی تلفن همراه من نمی‌افتد چطور باید جواب شما را بدهم؟» مصاحبه درست در همین نقطه تمام می‌شود. این یعنی او بیش از این نمی‌خواهد در مورد دعوایش با پرسپولیسی‌ها ماجرا را رسانه‌ای کند. اعلام حضور در قطر هم نشان می‌دهد او مقصدش را انتخاب کرده و حاضر به بازگشت به تهران نیست. اما برای بازی در قطر او نیاز به رضایت‌نامه پرسپولیس دارد و در فضای فعلی مشخص است که برای گرفتن آن راه دشواری در پیش دارد.