خداحافظی سردار آزمون با روبین کازان

پایگاه اینترنتی باشگاه روبین‌کازان از خداحافظی سردار آزمون با هواداران این تیم خبر داد.به گزارش «ایسنا» سردار آزمون مهاجم جوان ایرانی روبین‌کازان، در این فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. پایگاه اینترنتی باشگاه روبین کازان اعلام کرد: سردار آزمون دوشنبه شب در پیامی از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد تا فصل آینده در تیمی دیگر به میدان برود.

سردار آزمون که قرار است به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش بپیوندد و خود را آماده حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۴ کند، از تیم‌های بزرگی چون لیورپول، آرسنال و میلان پیشنهاد داشته و قرار است پس از جام‌جهانی ۲۰۱۴ تیم جدید خود را انتخاب کند. آزمون این فصل در ۱۴ دیدار که برای روبین کازان به میدان رفت موفق شد ۴ گل به ثمر برساند و دو بار نیز پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کند. آزمون همچنین در بازی با مولده نروژ در لیگ اروپا نیز موفق شد برای روبین‌کازان گلزنی کند.

پایگاه اینترنتی sport روسیه با تمجید از سردارآزمون او را پدیده لیگ روسیه در فصل جاری توصیف کرد و نوشت:‌ آزمون با سن کم خود توانست در میان بازیکنان بزرگ روبین‌کازان جایی برای خود دست و پا کند و به ستاره تیمش تبدیل شود. کسی فکرش را نمی‌کرد سردارآزمون جوان در اولین فصل حضورش در روبین‌کازان تا این حد بدرخشد و به همین خاطر باید او را پدیده این فصل لیگ روسیه نامید.