تلاش یک هنرپیشه برای حضور در جام‌جهانی علی کفاشیان به همراه سیدجواد هاشمی بازیگر تلویزیون وسینما، صبح دیروز میهمان برنامه صبح بخیر ایران بودند. این برنامه در حالی پخش شد که جواد هاشمی به همراه تعداد دیگری از هنرمندان با همراهی اتحادیه فوتبال در چند وقت اخیر تلاش کرده‌اند شرایط حضورشان در جام‌جهانی برزیل را فراهم کنند.


یوونتوس در آستانه فتح اسکودتو قرار گرفت
هفته سی و پنجم رقابت‌های سری آ ایتالیا دوشنبه شب با پیروزی تیم فوتبال یوونتوس در خانه ساسولو به پایان رسید تا این تیم در آستانه کسب سومین قهرمانی پیاپی خود در سری آ قرار بگیرد.یوونتوس اکنون از ۳ بازی باقیمانده خود در سری آ تنها به ۲ امتیاز برای قطعی کردن قهرمانی‌اش نیاز دارد.

فنرباغچه ترکیه به دنبال حامد حدادی
حامد حدادی ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا که این فصل را با تیم «سیچوان» چین آغاز کرد و هم‌اکنون با تیم مهرام به فینال لیگ برتر رسیده با پیشنهادی از تیم فنرباغچه ترکیه مواجه شده است.

دومین پیروزی پینگ‌پنگ‌بازان ایران برابر ایتالیا
در ادامه رقابت‌های جهانی تیمی پینگ‌پنگ که در شهر «توکیو» ژاپن برگزار می‌شود، تیم ملی پینگ‌پنگ ایران در دومین دیدار خود مقابل تیم ایتالیا به برتری ۳ بر ۲ رسید.

همکاری گسترده ایران و ایتالیا
مدیران باشگاه جنوا ایتالیا با حضور در سازمان لیگ فوتبال ایران با محمدرضا ساکت مشاور عالی این سازمان دیدار و در مورد امر خصوصی‌سازی باشگاه‌های فوتبال کشور گفت و گو کردند.

علاقه‌ای به مدیریت استقلال ندارم
امیدوار رضایی عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها اسم من را برای مدیریت باشگاه مطرح کرده‌اند، در حالی که من نه لابی کرده‌ام و نه دنبال این مسائل هستم. حتی به درخواست دوستان استقلالی برای بازگشت جواب منفی دادم. هیچ علاقه‌ای به مدیریت استقلال ندارم و دوست دارم که هوادار استقلال باقی بمانم.

تشریح برنامه‌های فرهنگی هنری برای جام‌جهانی
کمیته فرهنگی فدراسیون از برگزاری مراسم رونمایی آهنگ تیم ملی در ۲۱ اردیبهشت، بدرقه تیم ملی در ۱۲ خرداد، شب ایرانی با دعوت از اعضای کنگره فیفا و برپایی جنگ‌های شبانه خیابانی در برزیل خبر داد.
ملامحمد در تشریح برنامه‌های فرهنگی فدراسیون فوتبال پیش از اعزام تیم ملی ایران به جام‌جهانی برزیل، در گفت‌وگو با «ایسنا» اظهار کرد: ۲۱ اردیبهشت مراسم رونمایی از آثار فرهنگی و هنری مرتبط با جام‌جهانی و حضور تیم ملی ایران در این مسابقات است.