آغازرقابت پیکان و فجر برای رسیدن به لیگ برتر
دیدار اول مرحله پلی آف لیگ برتر فوتبال ایران با مصاف پیکان و فجر برگزار می‌شود. به گزارش «ایسنا» تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در دیدار رفت مرحله پلی آف برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران امروز از ساعت 17:30 میزبان پیکان است.
پیکان که در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته یک عملکرد چندان قابل قبولی را به نمایش نگذاشت، در نیم فصل دوم سیر صعودی طی کرد و در نهایت با 40 امتیاز از 24 بازی پس از نفت مسجد سلیمان در جایگاه دوم رده‌بندی گروه «ب» لیگ دسته یک قرار گرفت.
شاگردان فرهاد کاظمی پس از قرار گرفتن در رده دوم در مرحله پلی آف لیگ دسته یک به مصاف سیاه جامگان، تیم دوم گروه «الف» رفتند و در دیدار رفت به تساوی بدون گل رسیدند و در دیدار برگشت هم موفق شدند با نتیجه سه بر یک از سد نماینده مشهد عبور کنند و حریف
فجر سپاسی شوند. پیکان امید بسیاری دارد تا با شکست فجر شهید سپاسی شیراز دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند. باید دید آیا فرهاد کاظمی می‌تواند دوباره نقش منجی این تیم با سابقه را بازی کند یا خیر؟
دیدار برگشت این 2 تیم نیز روز 11 اردیبهشت به میزبانی باشگاه پیکان برگزار خواهد شد.
فجر شهید سپاسی شیراز با هدایت محمود یاوری در طول این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عملکرد خوبی نداشت و تنها با 29 امتیاز از 30 بازی در رده چهاردهم قرار گرفت و از سقوط مستقیم به لیگ دسته یک گریخت.
فجر با 13 باخت و 11 تساوی عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت و حالا باید برای باقی ماندن در لیگ برتر در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت از سد پیکان عبور کند.