پیام تبریک دکتر روحانی به آزادکاران
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب 6 مدال طلا به مقام قهرمانی رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا در قزاقستان دست یافت. در این مسابقات که روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه با حضور 16 کشور آسیایی برگزار شد، تیم کشورمان با کسب 6 مدال طلا قهرمان شد.
در روز دوم این رقابت‌ها در وزن ۶۱ کیلوگرم مسعود اسماعیل در دیدار فینال مقابل راجنیش راجنیش از هند با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری دست یافت و قهرمان شد. در وزن ۷۰ کیلوگرم مصطفی حسین‌خانی در مرحله نیمه نهایی موفق شد با نتیجه ۱۰ بر صفر اختیار نوروزاف کشتی گیر ازبکستانی را شکست دهد و راهی دیدار فینال شود. وخیدوف تاجیکستانی در دیدار فینال به‌دلیل آسیب دیدگی مقابل حسین‌خانی حاضر نشد تا وی صاحب مدال طلا شود. در وزن ۷۴ کیلوگرم رضا افضلی در دیدار پایانی مقابل پاریوجات انوربات از مغولستان به برتری ۷ بر صفر دست یافت و قهرمان شد. در روز نخست این رقابت‌ها نیز محمدی در وزن ۶۵ کیلوگرم، میثم مصطفی جوکار در وزن ۸۶ کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند. به این ترتیب تیم اعزامی کشورمان موفق شد، با کسب ۶ مدال طلا عنوان قهرمانی بیست و هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کند تا همچنان اقتدار خود را در کشتی آسیا تثبیت کند. رئیس‌جمهوری در پیامی قهرمانی ملی‌پوشان کشتی آزاد در رقابت‌های بزرگسالان آسیا - قزاقستان را به جامعه ورزشی کشور و ملت شریف ایران تبریک گفت.در متن پیام دکتر روحانی آمده است:
«قهرمانی ارزشمند ملی‌پوشان کشتی آزاد نشان از شایستگی و توانمندی جوانان برومند ایران عزیز دارد که همواره با ایمان راسخ خود پرچم عزت و بزرگی این ملت را بر بلندای سکوهای افتخار برافراشته‌اند.»