محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان شد رئیس فدراسیون والیبال پس از بررسی برنامه‌های پیشنهادی گزینه مختلف هدایت تیم ملی والیبال نوجوانان، هدایت این تیم را به محمد وکیلی سپرد. وکیلی که سابقه سال‌ها فعالیت در حوزه والیبال پایه و قهرمانی در مسابقات جهانی 2007 مکزیک را در پرونده کاری خود دارد از سوی داورزنی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان منصوب شد. تیم ملی والیبال نوجوانان امسال مسابقات قهرمانی قاره آسیا را در پیش رو دارد و باید خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده کند. دهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از 14 تا 22 شهریورماه در کشور سریلانکا برگزار خواهد شد.


سقوط استقلال در رده‌بندی تیم‌های باشگاهی دنیا
فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاهی جهان در ماه جاری را اعلام کرد و تیم استقلال ایران با پنج پله سقوط در رده ۱۰۳ دنیا قرار گرفت.بر این اساس تیم بایرن مونیخ همچنان برترین تیم جهان و رئال مادرید و بارسلونا به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

پیشنهاد آلمان‌ها به دروازه‌بان ایرانی
دروازه‌بان ایرانی برانشوایگ آلمان که این روزها از تیم‌های آلمانی پیشنهاد دارد، پیشنهاد تمدید قرارداد برانشوایگ را رد کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، دنیل داوری، دروازه‌بان ایرانی برانشوایگ آلمان که تیمش در قعر جدول آلمان قرار داد، پس از رد پیشنهاد تمدید قرارداد تیمش در لیگ باشگاهی آلمان، این روزها به پیشنهادات جدیدش فکر می‌کند. شنیده می‌شود داوری از چند تیم آلمانی پیشنهاد دارد و در حال بررسی این پیشنهادها است تا از بین آنها بهترینش را برای فصل آینده انتخاب کند.

سکوت مجتبی جباری درباره خداحافظی از تیم ملی
موضوع خداحافظی مجتبی جباری از تیم ملی خبری بود که خیلی‌ها را غافلگیر کرد و این در حالی است که مسوولان تیم ملی و همچنین جباری هنوز این خبر را تایید یا رد نکرده‌اند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هافبک ایرانی باشگاه الاهلی امارات در مورد خبر کناره‌گیری‌اش از تیم ملی سکوت کرد و ترجیح داد صحبتی در این مورد نکند.
جباری در این رابطه گفت: «من نظری در مورد بحث خداحافظی از تیم ملی ندارم و نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم.»
او در پاسخ به این سوال که آیا این خبر را تایید یا تکذیب می‌کنی، گفت: «حرفی در این خصوص ندارم.» این در شرایطی است که قرار است در هفته‌جاری مجتبی جباری به ایران بیاید و در جلسه‌ای با کارلوس کی‌روش در مورد آینده‌اش در تیم ملی صحبت کند.