پرونده قهرمانی جدا بررسی می‌شود
رییس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه پرونده محسن قهرمانی به طور جداگانه بررسی خواهد شد، گفت: مصاحبه هایی که علی دایی انجام داده مصداق توهین و افترا است و به همین خاطر طبق قانون با او برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا صالحی در مورد حکمی که برای علی دایی صادر شده است، گفت: این حکم در راستای مصاحبه‌هایی که ایشان انجام دادند و مصداق افترا و توهین است، صادر شده و نه تنها برای ایشان بلکه برای هر فرد دیگری نیز ممکن است صادر شود. وی افزود: همیشه از انتقادات سازنده و سالم استقبال کرده‌ایم؛ چرا که اعتقاد داریم ورزش با این انتقادات سازنده پیش می‌رفت و پیشرفت می‌کند؛ اما انتقاداتی که حاوی توهین و افترا به دیگران باشد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
رییس کمیته استیناف افزود: به دنبال درخواستی که مسوولان باشگاه سپاهان داشتند این پرونده مورد بررسی قرار گرفت و رای دو جلسه محرومیت علی دایی صادر شد. این رای در راستای آیین نامه‌ای صادر شده که همه مدیران آن را امضا کرده‌اند. صالحی در پایان در مورد پرونده محسن قهرمانی و اینکه آیا او بی گناه اعلام خواهد شد، گفت: پرونده محسن قهرمانی به طور جداگانه بررسی خواهد شد و ربطی به این موضوع ندارد.