حمله شدید رودی فولر به اوزیل
در حالی که تمامی کارشناسان هواداران و مربیان بزرگ جهان فروش اوزیل از سوی رئال مادرید را اقدامی نادرست عنوان کنند، رودی فولر از اقدام باشگاه مادریدی حمایت کرد و آن را اقدامی درست و صحیح خواند. فولر همچنین اوزیل را متهم به داشتن روابط عاشقانه بیش از حد کرده است.
به گزارش سایت گل رودی فولر در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت آلمان در این باره می‌گوید: «من اوزیل را به خوبی و از نزدیک می‌شناسم. او از ۱۸ سالگی با مربیان خود مشکل داشته است. می‌توانید صحت سخنان من را از استیونس و توماس شاف مربیان سابق وی نیز جویا شوید. تنها مربی‌ که با اوزیل مشکلات کمی داشت خوزه مورینیو بوده است حتی یواخیم لو که از اوزیل نیز حمایت زیادی می‌کند بعضی از اوقات به خاطر کم کاری‌اش در زمین با وی دچار مشکل می‌شود.»
مدیر ورزشی بایر لورکوزن ادامه می‌دهد: اوزیل بازیکنی است که روابط عاشقانه زیادی با دیگران دارد. مطبوعات اسپانیایی می‌گویند او از بدو پیوستن به رئال هر سال با یکی از مدل‌های معروف اسپانیایی روابط نزدیکی داشته است و هم اکنون نیز با یکی از آنها این روابط خود را ادامه می‌دهد. ارتباط این چنینی اوزیل حد و مرزی نمی شناسد. من اقدام پرس و سایر مدیران رئال را اقدامی درست و صحیح تلقی می‌کنم. او با آنچلوتی که اصولا انسانی آرام می‌باشد نیز دچار مشکل شده بود.